X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: جمعه 05 مرداد 1403
تعداد بازدید خبر : 91
تاریخ ثبت : جمعه, 05 مرداد,1403 | 03:38 ب.ظ
تاریخ انتشار : جمعه, 05 مرداد,1403 | 02:30 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : دوشنبه, 08 مرداد,1403 | 07:13 ق.ظ

مدیرعامل بنیاد هابیلیان: جاوید رحمان، با جعل واقعیت نمی‌تواند کارنامه سیاه منافقین تروریست را پاک کند

  • مدیرعامل بنیاد هابیلیان: جاوید رحمان، با جعل واقعیت نمی‌تواند کارنامه سیاه منافقین تروریست را پاک کند

فرزند شهید ترور آخرین گزارش گزارشگر ویژه حقوق بشر درباره ایران را محکوم کرد و گفت: جاوید رحمان، با جعل واقعیت نمی‌تواند کارنامه سیاه منافقین تروریست را پاک کند.
 

به گزارش سایت ستاد حقوق بشر، جاوید رحمان، گزارشگر به اصطلاح ویژه ویژه سازمان ملل در موضوع حقوق بشر در ایران، چند روز پیش آخرین گزارش خود درباره کشورمان را در حالی منتشر کرد که اصلی‌ترین و در عین حال عجیب‌ترین منبع گزارش‌های او، منافقین هستند؛ گروهکی تروریستی که پرونده قطوری از جنایت‌های ضد بشری نه فقط علیه مردم و کشور ایران بلکه عراق، عربستان و حتی آمریکایی‌ها دارد و با نام داعش زمانه شناخته می‌شود.

با این وجود، همگی این جنایت‌کاران از دیدگاه مدعیان غربی حقوق بشر مصون از مجازات هستند، چرا که عاملانشان می‌توانند در بزنگاه‌های مختلف، دستکش مخملی دست آهنین غرب باشند.

در این رابطه، سید محمدجواد هاشمی‌نژاد، مدیرعامل بنیاد هابیلیان در گفت‌وگو با سایت ستاد حقوق بشر، درباره گزارش ادعایی گزارشگر ویژه، اظهار کرد: هدف از گماشتن گزارشگر به اصطلاح ویژه حقوق بشر در مورد ایران، شنیده شدن صدای گروهک‌های ضد ایرانی به ویژه منافقین است؛ جاوید رحمان، همان خواسته‌ها و مطالبی را در گزارش خود مطرح کرد که منافقین به او القا کرده‌اند.

هاشمی‌نژاد در ادامه ضمن ارائه توضیحاتی درباره اقدامات بنیاد هابیلیان خانواده شهدای ترور، عنوان کرد: ما در بنیاد هابیلیان سال به سال علاوه بر ارائه آمار و گزارش درباره شهدای ترور، جنایات و اقدامات تروریستی رخ داده در کشورمان را نیز دنبال می‌کنیم.

وی افزود: دو روز پیش گزارش سالانه اقدامات تروریستی در ایران در سال ۱۴۰۲ را منتشر کردیم؛ براساس این گزارش در سال ۱۴۰۲، ۱۵۹ نفر در حوادث مختلف تروریستی جان خود را از دست دادند که از این تعداد ۱۳۶ نفر اتباع ایرانی و مابقی از اتباع کشور‌های دیگر هستند؛ در میان قربانیان، ۵۸ نفر زن هستند و تعداد ۳۳ نفر از مجموع قربانیان کودک و نوجوان هستند.

فرزند شهید ترور با اشاره به اقدامات تروریستی و جنایتکارانه منافقین و ۱۷ هزار شهید ترور در کشورمان، تاکید کرد: اسناد، مدارک و شواهد موجود درباره جنایت‌های منافقین که حتی مراکز رسمی وابسته به اتحادیه اروپا و وزارت خارجه آمریکا نیز این اسناد را منتشر کرده‌اند، بیانگر عمق جنایت‌های این گروهک تروریستی علیه مردم‌ بی‌گناه ایران است که جاوید رحمان حتی یک خط از گزارش خود را به جنایت‌های ارتکابی توسط منافقین اختصاص نداده است

مدیر عامل بنیاد هابیلیان همچنین به مساله تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران اشاره کرد و گفت: آثار مخرب تحریم‌های آمریکا در زمان کرونا را مردم ایران خوب به یاد دارند، دولت آمریکا حتی از ورود ماسک در بحبوحه همه‌گیری کرونا که جهان را درگیر کرده بود، به کشورمان جلوگیری کرد. اما این به اصطلاح گزارشگر حتی اشاره‌ای به این موارد نداشته و تنها به گزارش‌های سرتاسر دروغین منافقین استناد کرده است. رحمان حتی امور اولیه در گزارش‌نویسی را رعایت نکرده است.

وی در ادامه یادآور شد: یک ماه پیش، میتینگ منافقین با حضور مقامات عالی‌رتبه سابق آمریکا و شخصیت‌های ضد ایرانی در فرانسه و آلمان برگزار شد، حضور چنین افرادی بیان کننده این است که حقوق بشر تبدیل به یک ابزار سیاسی شده و غربی‌ها با حمایت از منافقین و گروهک‌های تروریستی تلاش دارند سیاست‌های ضد ایرانی خود را پیش ببرند.

هاشمی‌نژاد در پایان بیان کرد: گروهک تروریستی منافقین سابقه جنایت‌های طولانی علیه مردم ایران دارند و جاوید رحمان با علم به این موضوع بخشی از این پروژه ضد ایرانی شده است. طنز تلخ تاریخ این است که جای متهم و مظلوم عوض شده و منافقین با مظلوم‌نمایی، افرادی مثل جاوید رحمان را به راحتی فریب داده تا اعضای این گروهک تروریستی که اکنون در پایتخت همان کشورهایی که بانی تعیین گزارشگر برای ایران هستند، آزادانه رفت‌وآمد و علیه ملت ایران فعالیت کنند.
 

ارسال نظر: