X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 20 مهر 1400
تعداد بازدید خبر : 288
تاریخ ثبت : ﺳﻪشنبه, 20 مهر,1400 | 03:22 ب.ظ
تاریخ انتشار : ﺳﻪشنبه, 20 مهر,1400 | 03:11 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : ﺳﻪشنبه, 20 مهر,1400 | 03:22 ب.ظ

سردار رضایی: رعایت حقوق شهروندی اولویت نیروی انتظامی است

  • سردار رضایی: رعایت حقوق شهروندی اولویت نیروی انتظامی است
جانشین فرمانده ناجا، حقوق شهروندی را خط‌ قرمز نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی خودش را از مردم، برای مردم و در خدمت مردم می‌داند و هر کس بخواهد حقوق شهروندی را نادیده بگیرد، نیروی انتظامی وارد عمل خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، سردار "قاسم رضایی" روز سه شنبه در سیزدهمین نشست نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با وابستگان نظامی و افسران رابط پلیس کشورهای خارجی، گفت: یکی از مؤلفه‌ های مهم حکومت ایران اسلامی، تعامل و ارتباط با کشورهای دنیاست از این رو استراتژی و راهبرد ایران اسلامی، تعامل با تمام جهان به‌ استثنای رژیم غاصب صهیونیستی است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به حضور مدافعان حرم در کشور عراق و سوریه، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران پشتیبان هر مظلومی در دنیا است.

وی با تشریح مکتب سپهبد شهید "حاج‌ قاسم سلیمانی" اظهار داشت: امروز شهید سلیمانی افتخار نیروهای مسلح و افتخار مظلومان جهان است؛ جایگاه نیروهای مسلح فهیم این است که از قوه قهریه برای سرکوب ظالمان و دفاع از مظلومان استفاده می کند.

جانشین فرمانده ناجا یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران با ۱۵ کشور همسایه است و ایران اسلامی در جبهه مقدم مبارزه با مواد مخدر قرار دارد، ما به نیابت از کشورهای دیگر، بیش‌ از ۳۵۰۰ شهید در مقابله با قاچاق مواد مخدر تقدیم کرده‌ایم.

ویسردار حقوق شهروندی را خط‌ قرمز نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی خودش را از مردم، برای مردم و در خدمت مردم می‌داند و هر کس بخواهد حقوق شهروندی را نادیده بگیرد، نیروی انتظامی وارد عمل خواهد شد.

سردار رضایی افزود: ما در سال گذشته با بیش‌ از هزار تن کشفیات مواد مخدر، رکورد را شکستیم که بخشی از این‌ ها برای کشورهای غربی بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی از سال‌ های پس‌ از انقلاب دارای یک تجربه میدانی است و توطئه‌ های متعدد دشمنان را خنثی کرده‌ است؛ از این‌رو آمادگی انتقال تجربیات و نظرات را دارد.

ارسال نظر: