X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: شنبه 25 تیر 1401
گزارش پزشکی قانونی:
تعداد بازدید خبر : 166
تاریخ ثبت : شنبه, 25 تیر,1401 | 03:32 ب.ظ
تاریخ انتشار : شنبه, 25 تیر,1401 | 03:24 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : شنبه, 25 تیر,1401 | 03:32 ب.ظ

پلیس آمریکا با شلیک ۴۶ گلوله جیلاند واکر را به قتل رسانده است

  • پلیس آمریکا با شلیک ۴۶ گلوله جیلاند واکر را به قتل رسانده است

 جیلاند واکر، شهروند سیاه پوست آمریکایی که ماه گذشته در تیراندازی پلیس آکرون کشته شد، مورد اصابت ۴۶ گلوله قرار گرفته است.


 

به گزارش مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت امور بین الملل قوه قضائیه و ستاد حقوق بشر، بر اساس یک گزارش کالبد شکافی که از سوی دفتر معاینات پزشکی در «سامیت کانتی» منتشر شده، «جیلاند واکر»، جوان سیاه‌پوست ۲۵ ساله‌ای که ماه گذشته در تیراندازی پلیس آمریکا در شهر «آکرون» در ایالت اوهایو کشته شد، مورد اصابت ۴۶  گلوله قرار گرفته است.


بر اساس گزارش دیلی میل، «لیزا کوهلر»، پزشک ارشد پزشکی قانونی، خلاصه‌ای از گزارش مرگ «واکر» را در یک کنفرانس خبری تشریح کرد.


کوهلر، گفت: این جراحات شامل موارد زیر است: ۱۵ جراحت گلوله باعث جراحت و آسیب داخلی به قلب، ریه‌ها، کبد، طحال، کلیه چپ، روده‌ها و دنده‌های متعدد شد؛ ۱۷ زخم گلوله وارد لگن و قسمت بالایی پاهای واکر شد و باعث آسیب داخلی به شریان‌ها شد.


وی افزود: یک گلوله به صورت واکر اصابت کرد و باعث شکستگی فک وی شد؛ همچنین هشت گلوله به جراحات در بازو منجر شد.

این پزشک ارشد پزشکی قانونی در آمریکا در بخش دیگری تصریح کرد: پنج ضربه گلوله به زانوهای واکر آسیب رساندند. به این نتیجه رسیده ایم که «جیلاند واکر» به دلیل از دست دادن خون ناشی از جراحات گلوله جان خود را از دست داده است.
 

پلیس منطقه آکرون نیز تایید کرده که یافته‌های اولیه نشان می‌دهد که بیش از ۶۰ زخم بر روی بدن «واکر» پس از تعقیب و گریز در روز ۲۷ ژوئن وجود دارد.
 

 

 

فایل های پیوستی
ارسال نظر: