X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: یکشنبه 31 اردیبهشت 1402
تعداد بازدید خبر : 199
تاریخ ثبت : یکشنبه, 31 اردیبهشت,1402 | 02:22 ب.ظ
تاریخ انتشار : یکشنبه, 31 اردیبهشت,1402 | 10:43 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : یکشنبه, 31 اردیبهشت,1402 | 02:22 ب.ظ

برخورد خشونت آمیز پلیس استرالیا با یک پیرزن ۸۱ ساله

  • برخورد خشونت آمیز پلیس استرالیا با یک پیرزن ۸۱ ساله
ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد ۶ افسر پلیس استرالیا در ایالت «نیو ساوث ولز» از دو دستبند برای بازداشت یک زن مسن استفاده می‌کنند.
به گزارش مرکز پایش ستاد حقوق بشر، در این ویدئو «ریچل گراهام» ۸۱ ساله که مبتلا به زوال عقل پیشرفته است در محاصره تیمی از افسران پلیس در یک خانه سالمندان در «سنت باسیل» قرار گرفته است . این ویدئو مربوط به اکتبر سال ۲۰۲۰ است.

بر اساس گزارش گاردین، در این تصاویر تکان دهنده، لحظه استفاده این افسران پلیس از دو دستبند برای این زن ۸۱ ساله که وحشت زده و مضطرب است را به خوبی به تصویر کشیده است.این زن در حالی که افسران پلیس در خانه سالمندان اطراف او حلقه زده‌اند از ترس و اضطراب گریه می‌کند.

این ویدئو در حالی منتشر شده که پلیس «نیو ساوث ولز» اخیرا در یک خانه مراقبت از سالمندان به دلیل استفاده از خشونت علیه «کلر نولند»، زن مسن ۹۵ ساله، زیر سوال رفته است.

ویدئوی منتشر شده نشان می‌دهند که افسران پلیس دست‌ها و پا‌های این زن را گرفته‌اند؛ این زن مسن فریاد می‌زند و افسران پلیس را «بی‌رحم» خطاب می‌کند.این رویداد به مدت یک ساعت به طول انجامیده و خانواده «گراهام» از پلیس «نیو ساوث ولز» شکایت کرده‌اند.

خانواده «گراهام» افسران پلیس را متهم به ضرب و شتم کرده و می‌گویند او از سوی پلیس بازداشت شده است.به گفته خانواده «گراهام»، کارکنان این مرکز سالمندان، به دلیل آموزش ناکافی و کمبود پرسنل همواره با پلیس در تماس هستند و افسران پلیس مدام در این خانه سالمندان رفت و آمد دارند.

این بیمار مبتلا به زوال عقل پس از این رویداد شش هفته را در بیمارستان «سنت وینسنت» گذرانده است.پرونده مذکور همچنین باعث شکایت علیه خانه سالمندان «سنت باسیل» شد. پس از وقوع این حادثه کمیسیون کیفیت و ایمنی مراقبت از سالمندان تحقیقاتی را آغاز کرد و در گزارش خود اقدامات پلیس و کارکنان را «نفرت انگیز» توصیف کرده است.



فایل های پیوستی
ارسال نظر: