X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: یکشنبه 18 تیر 1402
تعداد بازدید خبر : 165
تاریخ ثبت : یکشنبه, 18 تیر,1402 | 10:31 ق.ظ
تاریخ انتشار : یکشنبه, 18 تیر,1402 | 10:22 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : یکشنبه, 18 تیر,1402 | 10:31 ق.ظ

ضرب و شتم یک زن باردار سیاهپوست به دست پلیس آمریکا

  • ضرب و شتم یک زن باردار سیاهپوست به دست پلیس آمریکا

افسر پلیس سفیدپوست آمریکایی متهم به ضرب و شتم یک زن باردار سیاهپوست در میانه تحقیقات درباره این پرونده از کار بازنشسته شد.
 

به گزارش مرکز پایش ستاد حقوق بشر، خبر بازنشستگی یک افسر سفیدپوست ایالت فلوریدا آمریکا، آن هم در حالی که پرونده ضرب و شتم یک زن باردار سیاهپوست به دست وی در جریان است، سبب برانگیخته شدن خشم عمومی شده است.


بر اساس گزارش «دیلی میل»، «متیو مک نیل»، افسر سفیدپوست شهر «بوکا راتون» ایالت فلوریدا در ماه مه «نریلیا لورن»، زن باردار سیاهپوست را مورد ضرب و شتم قرار داد.


طبق ویدئو‌های منتشر شده از دوربین بدنه «مک نیل»، این افسر سفیدپوست که در پی دریافت تماس تلفنی مبنی بر خشونت خانگی در محل حاضر شد، پس از بیرون کشیدن «لورن» از خودرو، او را به زمین کوبید و روی زمین کشید؛ این در حالیست که «لورن» به وی اعلام می‌کرد که باردار است.


«مک نیل» حتی به اعتراض‌های همسر «لورن» که گفت «لورن» شش ماهه باردار است، توجهی نشان نداد و گفت که به این موضوع اهمیتی نمی‌دهد. این زوج پس از بی توجهی پلیس به صحبت‌هایشان با تهدید وی مبنی بر استفاده از تِیزر مواجه شدند.


 خبر بازنشستگی «مک نیل»، در شرایطی که تحقیقات درباره پرونده ضرب و شتم «لورن» در جریان است، مردم شهر «بوکا راتون» را خشمگین کرده است.


طبق گزارش میزان، «مک نیل» در همان ماه مه و در مدت کوتاهی پس از این حادثه، اجازه بازنشستگی خود را دریافت کرد. منابع انسانی پلیس شهر «بوکا راتون» ایالت فلوریدا، اعلام کرد که ۱۰ ژوئن آخرین روز کاری «مک نیل» بوده است.


رئیس پلیس «بوکا راتون» با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که تحقیقات خود درباره این پرونده را آغاز کرده است.

 

ارسال نظر: