X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
تعداد بازدید خبر : 59
تاریخ ثبت : یکشنبه, 16 اردیبهشت,1403 | 07:04 ب.ظ
تاریخ انتشار : یکشنبه, 16 اردیبهشت,1403 | 04:41 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : دوشنبه, 17 اردیبهشت,1403 | 10:13 ق.ظ

توهین به مقدسات اسلامی؛ حربه غرب برای انحراف افکارعمومی از جنبش‌های دانشجویی

  • توهین به مقدسات اسلامی؛ حربه غرب برای انحراف افکارعمومی از جنبش‌های دانشجویی

لابی صهیونیستی تلاش می‌کند از طریق انحراف افکارعمومی جنبش‌های دانشجویی در غرب را تحت تاثیر قرار دهند و فضای جدیدی علیه مسلمانان ایجاد کنند.
 

به گزارش سایت ستاد حقوق بشر، حسن هانی‌زاده، کارشناس مسائل بین‌الملل در یادداشتی در خصوص هتک هرمت مجدد به قرآن کریم در سوئد، نوشت: موضوع به آتش کشیدن قرآن و توهین به مقدسات اسلامی در سوئد و برخی کشورهای اروپایی مانند هلند و دانمارک به یک پدیده و روال معمولی تبدیل شده است.

بر اساس معاهدات حقوق بشری، توهین به مقدسات وهرگونه رفتار غیر قانونی علیه اشخاص و گروه‌ها به واسطه مذهب ممنوع است و متاسفانه نگاه دوگانه‌ای در خصوص مقدسات دینی در غرب وجود دارد؛ در این شرایط، توهین به مقدسات اسلامی و آتش‌ زدن قرآن برآیند اتفاقاتی مانند جنبش دانشجویی در آمریکا و اروپا است.

این جنبش یک جنبش فراگیر است که از آمریکا آغاز و به کشورهای اروپایی سرایت کرد و در مقابل کشتار مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی شکل گرفته که فضای جامعه اروپایی را درگیر کرده است و به همین دلیل لابی صهیونیستی تلاش می‌کنند از طریق انحراف افکار عمومی و توجه مسلمانان، این جنبش دانشجویی را تحت تاثیر قرار دهند و فضای جدیدی را علیه مسلمانان ایجاد کنند.

این پدیده، ناشی از دشمنی کشورهای اروپایی نسبت به ملت‌های اسلامی است و سازمان همکاری اسلامی به عنوان یک نهاد دربرگیرنده 57 کشور مسلمان باید هرچه سریعتر نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند و با کشورهایی که در آن چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد، قطع رابطه اقتصادی کنند.

پشت پرده این تحرکات و اهانت‌ها، لابی صهیونیستی قرار دارد که تلاش می‌کند جنبش‌های دانشجویی را تحت تاثیر قرار دهد و مسلمانان کشورهای اروپایی را هم وادار به یک عمل شتاب‌زده کنند.
 

ارسال نظر: