X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 29 خرداد 1403
تعداد بازدید خبر : 53
تاریخ ثبت : ﺳﻪشنبه, 29 خرداد,1403 | 01:48 ب.ظ
تاریخ انتشار : ﺳﻪشنبه, 29 خرداد,1403 | 01:44 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : چهارشنبه, 30 خرداد,1403 | 09:50 ق.ظ

فرزند شهید صیاد شیرازی: آزادی حمید نوری یک شکست مفتضحانه برای منافقین است

  • فرزند شهید صیاد شیرازی: آزادی حمید نوری یک شکست مفتضحانه برای منافقین است

فرزند شهید سپهبد علی صیاد شیرازی گفت: آزادی حمید نوری یک دستادورد بزرگ برای جمهوری اسلامی ایران و یک شکست مفتضحانه برای گروهک تروریستی منافقین محسوب می شود.

 

حمید نوری، شهروند ایرانی که بیش از ۴ سال در سوئد با اتهامات واهی بازداشت و زندانی شده بود، به‌تازگی آزاد و به ایران بازگشت.

این آزادی و بازگشت به خانه برای ایرانیان یک پیروزی بزرگ و برای گروهک تروریستی منافقین یک شکست مفتضحانه به حساب می آید.

در همین رابطه، مهدی صیاد شیرازی، فرزند شهید سپهبد علی صیاد شیرازی در گفتوگو با سایت ستاد حقوق بشر، با اشاره به آزادی و بازگشت پیروزمندانه حمید نوری به ایران، گفت: همانطور که برخی از مسئولان اعلام کردند بازگشت آقای نوری به آغوش خانواده و کشورمان، مرهون تلاش‌های دولت خدمتگذار، قوه قضائیه، وزارت اطلاعات و وزارت امور خارجه می‌باشد. این اقدام مجاهدانه یک دستاورد بزرگ برای جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه سوئد بر اساس ادعاهای اعضای گروهک تروریستی منافقین، حمید نوری را بازداشت کرده بود، افزود: منافقین جنایت های بسیاری را علیه مردم مظلوم و بی گناه ایران مرتکب شدند و نمونه بارز آن ترور ناجوانمردانه پدرم در سال 1378 بود. این گروهک 17000 نفر از مردم کشورمان را به شهادت رساندند. هدف این تروریست های منافق از بین بردن اسلام و انقلاب بود. اما امروز چهره واقعی و پلید منافقین برای نسل جوان ما و جهانیان آشکار شده است و کشورهای اروپایی نیز به خطر حضور این جنایتکاران پی برده‌اند.

فرزند شهید صیاد شیرازی همچنین به پیگیری پرونده گروهک تروریستی منافقین در دادگاه اشاره و تصریح کرد: پرونده سران و اعضای گروهک منافقین در دادگاه با حضور خانواده های شهدای ترور در حال رسیدگی است. اعضای جدا شده از این گروهک روایت های فجیعی از شکنجه ها و اقدامات جنایتکارانه منافقین را بازگو می کنند و فیلم ها و مستندات ارائه شده در دادگاه نیز حاکی از خوی وحشی و پلید این جنایتکاران است.

وی افزود: منافقین باید بدانند که اعمال مجرمانه و اقدامات تروریستی آنها بی کیفر نمی ماند و در نهایت با پیگیری‌های قانونی در دادگاه‌های داخلی و بین المللی به سزای اعمال‌شان خواهند رسید. همه باید بدانند که جنایتکار در هیچ کشوری امنیت ندارد. به یاری خداوند و مجاهدت های خدمتگزاران مردم ایران اسلامی، خون به ناحق ریخته شهدا هدر نخواهد رفت و شاهد شکست و نابودی منافقین و حامیان‌شان (آمریکا و صهیونیسم) خواهیم بود.

فرزند شهید ترور در ادامه با تاکید بر اینکه آزادی هموطن ما از زندان سوئد یک شکست بزرگ برای گروهک تروریستی منافقین است، گفت: بازگشت حمید نوری بیانگر توجه و اهتمام دولت و نظام ما جهت احقاق حقوق ایرانیان در هر کجای دنیا است. منافقین پس از ناکامی های گسترده به دنبال جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی ایران هستند که با هوشیاری و بصیرت به هنگام خدمتگزاران به مردم و نظام، خدشه و خللی به حقوق هموطنان ما وارد نخواهد شد و اگر حقی از ایرانیان تضییع شود قطعا رصد و پیگیری می شود.

 

ارسال نظر: