X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: شنبه 24 شهریور 1403
تعداد بازدید خبر : 34
تاریخ ثبت : شنبه, 24 شهریور,1403 | 01:01 ب.ظ
تاریخ انتشار : شنبه, 24 شهریور,1403 | 09:04 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : شنبه, 24 شهریور,1403 | 01:15 ب.ظ

هلند سیاست های سختگیرانه علیه پناهجویان را تشدید می کند

  • هلند سیاست های سختگیرانه علیه پناهجویان را تشدید می کند
دولت هلند اعلام کرد اقداماتی را برای محدود کردن ورود مهاجران اجرایی خواهد کرد کنترل‌های مرزی جدیدی را برای جلوگیری از ورود مهاجران و پناهجویان غیرقانونی آغاز کرد.
به گزارش سایت ستاد حقوق بشر، دولت هلند اعلام کرد که اقداماتی را برای محدود کردن مهاجرت و پذیرش مهاجران در ماه‌های آینده اجرایی می کند که از جمله این اقدامات، توقف کلیه درخواست‌های جدید از سوی مهاجران خواهد بود.

این تصمیم چند روز پس از آن اعلام می‌شود که آلمان کنترل‌های مرزی جدیدی را برای جلوگیری از ورود مهاجران غیرقانونی آغاز کرد.

در پی سال‌ها کاهش بودجه دولت هلند، تنها مرکز ثبت‌نام پناهجویان این کشور در مواجهه با جریان مهاجران دچار مشکل شده است، به طوری که صدها پناهنده مجبور شده‌اند در شرایط سخت بخوابند.

به رغم تعداد متوسط پناهجویان، دیک شوف، نخست‌وزیر هلند اعلام کرد برای آن که مشکلات بازار مسکن را حل کرده و دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی و آموزش را بهبود بخشد، محدود کردن جریان مهاجران ضروری است.

دولت هلند همچنین اعلام کرد به دنبال دریافت معافیت از قوانین پناهندگی اتحادیه اروپا است، اگرچه بروکسل احتمالاً با آن مخالفت خواهد کرد و اعطای مجوزهای پناهندگی بدون مدت معین را متوقف خواهد کرد و دادن روادید به خانواده کسانی را که پناهندگی دریافت کرده‌اند، به شدت محدود خواهد کرد.

هلند همچنین بنا دارد که کنترل‌های مرزی سخت‌تری برای کاهش مهاجرت‌های غیرقانونی اعمال کند.



برچسب ها: مهاجران, هلند
ارسال نظر: