X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 20 آذر 1397
تعداد بازدید خبر : 78
تاریخ ثبت : ﺳﻪشنبه, 20 آذر,1397 | 11:28 ق.ظ
تاریخ انتشار : ﺳﻪشنبه, 20 آذر,1397 | 11:28 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : ﺳﻪشنبه, 20 آذر,1397 | 11:28 ق.ظ

خراسان جنوبی بالاترین مقام را در دفاع از ارزش‌های انقلاب و پشتیبانی از نظام دارد

  •  خراسان جنوبی بالاترین مقام را در دفاع از ارزش‌های انقلاب و پشتیبانی از نظام دارد
فرمانده کل سپاه

- فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: استان خراسان جنوبی در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی ،ولایت پذیری، راه مقاومت و ایستادگی و پشتیبانی از نظام، مقام اول را کسب کرده و در میان استان‌ها بالاترین حمایت و پشتیبانی مربوط به این استان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر محمدعلی جعفری امروز در کنگره ملی سرداران و دو هزار شهید خراسان جنوبی گفت: دو هزار شهید، بیش از ۴ هزار جانباز و ۴۰۰ آزاده از جمله افتخارات استان خراسان جنوبی است؛ استانی که جمعیت زیر یک میلیون نفر دارد و در دوران دفاع مقدس به مراتب کمتر از این بوده است.

وی با اشاره به اینکه موارد برشمرده شده نشان از ایمان، معنویت و ولایتمداری مردم شهیدپرور استان خراسان جنوبی دارد، اظهار داشت: امیدواریم به برکت خون شهیدان این معنا، معرفت، ایمان و بصیرت هر روز عمق بیشتری بگیرد و همیشه همین مقام اول را حفظ کند.


فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به برخی از نظرسنجی‌های مختلف و آخرین نظرسنجی که در مهرماه سال جاری انجام شد، تاکید کرد: طبق این نظرسنجی استان خراسان جنوبی در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی ،ولایت پذیری، راه مقاومت و ایستادگی و پشتیبانی از نظام، مقام اول را کسب کرده و در میان استان‌ها بالاترین حمایت و پشتیبانی مربوط به این استان است.


سردار جعفری تصریح کرد: مردم استان خراسان جنوبی باید به این رتبه و مقام افتخار کنند تا انشاالله همیشه آن را در طول تاریخ انقلاب اسلامی حفظ کنند. آن هم در قرنی که به فرموده امام خمینی (ره) قرن غلبه مستضعفین بر مستکبران نامگذاری شده است و ما در حال حاضر آثار و برکات آن را می‌بینیم.

منبع: خبرگزاری میزان
برچسب ها:
ارسال نظر: