X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: یکشنبه 02 دی 1397
تعداد بازدید خبر : 139
تاریخ ثبت : یکشنبه, 02 دی,1397 | 12:09 ب.ظ
تاریخ انتشار : یکشنبه, 02 دی,1397 | 12:09 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : یکشنبه, 02 دی,1397 | 12:09 ب.ظ

تجلیل رئیس کل دادگستری هرمزگان از قضات بازنشسته

  • تجلیل رئیس کل دادگستری هرمزگان از قضات بازنشسته
تجلیل رییس کا دادگستری

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: قضات بازنشسته سرمایه‌های معنوی و سند افتخاری برای دستگاه قضایی هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشرحجت الاسلام والمسلمین اکبری در مراسم تجلیل از دو تن از قضات بازنشسته دستگاه قضایی استان گفت: قضات بازنشسته سرمایه‌های معنوی و سند افتخاری برای دستگاه قضایی هستند.

وی با بیان این که تقوای الهی معیار سعادتمندی انسان است، خاطرنشان کرد: حجم فعالیت‌های گسترده و تلاش‌های صورت گرفته در مجموعه دستگاه قضایی، مجاهدتی بزرگ و از مصادیق تقوای الهی است که از اجر و منزلت والایی برخوردار است.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری همچنین با اشاره به اینکه تقوا در عملکرد و مراقبت نفس مهمترین شاخص‌های قضاوت اسلامی و بسترساز جلب رضایتمندی مردم است، تصریح کرد: قضات گرانقدری که امروز به افتخار بازنشستگی نائل آمدند، افراد ارزشمندی هستند که در سایه تقوای الهی و مراقبت نفس، موفق شدند ضمن دوری از هرگونه خطا و لغزش و پس از سی سال مجاهدت و تلاش ثمربخش در راه خدمت به مردم، این آزمون خطیر را با موفقیت به سرانجام مقصود رسانند.

شایان ذکر است، در پایان این مراسم با اهداء لوح سپاس توسط رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از تلاش‌های صادقانه سید محمد موسوی و محمد مشایخی، دو تن از قضات بازنشسته محاکم تجدیدنظر استان تجلیل شد.

برچسب ها:
ارسال نظر: