X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: شنبه 08 دی 1397
تعداد بازدید خبر : 58
تاریخ ثبت : شنبه, 08 دی,1397 | 11:31 ق.ظ
تاریخ انتشار : شنبه, 08 دی,1397 | 11:31 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : شنبه, 08 دی,1397 | 11:31 ق.ظ

امروز شاهد شکست و دفن سیاست‌ها و استراتژی‌های آمریکا در منطقه هستیم

  • امروز شاهد شکست و دفن سیاست‌ها و استراتژی‌های آمریکا در منطقه هستیم
سردار اسلامی

جانشین فرمانده کل سپاه، گفت: مروز ما عقب‌نشینی آشکار آمریکایی‌ها در سوریه را می‌بینیم. در واقع امروز شکست و دفن سیاست‌ها و استراتژی‌های آمریکا در منطقه را مشاهده می‌کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر ، سردار «حسین سلامی» در حاشیه همایش علمی تخصصی ۴۰ سال توطئه ۴۰ سال مقاومت در جمع خبرنگاران گفت: هرچه حجم توطئه‌های دشمن علیه ملت ایران بیشتر می‌شود تاثیرات آن کمتر می‌شود و ما این را در میدان تحریم‌های اقتصادی هم مشاهده می‌کنیم.

وی افزود: قرار بود در روز سیزدهم آبان امسال تحریم‌های جدید آمریکا علیه ملت ایران اعمال شود؛ برخی تصور می‌کردند که آشوبی در اقتصاد ایران تولید می‌شود در حالی که از آن روز به بعد ما به ثبات و آرامش بیشتری در اقتصاد کشور رسیدیم.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ظرفیت‌های عظیمی در کشور و ملت ایران وجود دارد و مهمترین سرمایه ملت ایران در برابر فشار‌های اقتصادی، سیاسی، روانی و ارعاب‌های نظامی دارد، قوت ایمان و آگاهی ملت ایران است، عنوان کرد: مردم ایران به این درک و حقیقت رسیده‌اند که برای سعادتمند شدن در جهان امروز، هم باید قدرتمند شوند و هم باید ایستادگی کنند.

سردار سلامی با بیان اینکه ملت ایران هیچ وقت نمی‌شکند، اما در مقابل ما ملاحظه می‌کنیم که دشمنان ما هر روز با یک عقب‌نشینی جدید مواجه هستند، گفت: امروز ما عقب‌نشینی آشکار آمریکایی‌ها در سوریه را می‌بینیم. در واقع امروز شکست و دفن سیاست‌ها و استراتژی‌های آمریکا در منطقه را مشاهده می‌کنیم.

وی افزود: وقتی که آمریکایی‌ها می‌گویند ما ۷ تریلیون دلار در منطقه هزینه کردیم و امروز منطقه را بدون هیچ دستاوردی ترک می‌کنند، به این معناست که ذخایر عقل استراتژیک آن‌ها خاتمه پیدا کرده است.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: آمریکایی‌ها این همه هزینه کردند و عاقبت از سوریه خارج شدند. آمریکایی‌ها عهدنامه برجام را امضا می‌کنند و بعد از آن خارج می‌شوند. آمریکایی‌ها با قدرت‌هایی که تعامل اقتصادی سنگین دارند وارد جنگ اقتصادی می‌شوند. همه این‌ها نشان‌دهنده شکست آن‌ها در عرصه سیاست است.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: ملت ایران در چنین فضایی راه خود را پیدا کرده و می‌داند که قدرت‌های بزرگ توان تاثیر محدودی دارند و به ظاهر بزرگ هستند، ولی اگر ملت‌ها بایستند آن‌ها مجبور می‌شوند که به واقعیت ملت‌ها تن بدهند.

منبع: خبرگزاری میزان
برچسب ها:
ارسال نظر: