X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 23 بهمن 1397
تعداد بازدید خبر : 37
تاریخ ثبت : ﺳﻪشنبه, 23 بهمن,1397 | 11:56 ق.ظ
تاریخ انتشار : ﺳﻪشنبه, 23 بهمن,1397 | 11:56 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : ﺳﻪشنبه, 23 بهمن,1397 | 11:56 ق.ظ

برگزاری اولین جلسه دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران نظام اقتصادی کشور در مشهد

  • برگزاری اولین جلسه دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران نظام اقتصادی کشور در مشهد
دادگاه مفسدان اقتصادی در مشهد

اولین جلسه دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی کشور در مشهد برگزار و اقدامات خلاف قانونی متهمان پرونده شرکت پردیسبان تشریح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر،اولین جلسه دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی کشور در مشهد آغاز شد.

رییس جلسه سید هادی منصوری ضمن اعلام رسمیت جلسه با قرائت مواد قانونی از تمامی حاضران خواست تا نظم و انضباط جلسه را رعایت نمایند.

نماینده دادستان ضمن قرائت کیفرخواست به بیان اقدامات خلاف قانون متهمان در زمینه اخلال در نظام اقتصادی کشور پرداخت.

اقدامات دادسرای عمومی و انقلاب مشهد و سایر دستگاه‌های ذی ربط در زمینه پیشگیری از گسترش تخلفات این شرکت، توسط نماینده دادستان تشریح شد.

پس از توضیحات دادستان در زمینه نحوه پیگیری حقوق شکات و سیر اقدامات انجام شده توسط دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، غلامعلی صادقی خواستار رسیدگی دقیق توسط دادگاه محترم به اتهامات، بازگشت اموال شکات، جبران خسارت‌های مادی و معنوی وارد شده به شاکیان و مجازات قانونی متهمین شد.

پس از اظهارات دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی، نمایندگان شکات شرکت پردیسبان ضمن تشکر از رئیس کل دادگستری خراسان رضوی و دادستان مشهد، به بیان مشکلات متعدد پیش آمده برای آن‌ها به دلیل اقدامات خلاف قانونی متهمان پرداخته و خواستار مجازات قانونی متهمان شدند.

نمایندگان شکات شرکت پردیسبان گفت: متهمان به وعده‌های داده شده عمل نکردند و موجب وارد شدن خسارات غیر قابل جبران به تعداد زیادی از مردم شدند. به علت رفتار‌های خلاف قانون متهمان،  زندگی بسیاری از شکات دچار آسیب و از هم پاشیدگی شد و این خسارات قابل جبران نیست.

وی ادامه داد: ما متاسفانه به تبلیغات رسانه‌ها اعتماد و در شرکت پردیسبان سرمایه گذاری کردیم؛ اما همه چیز را از دست دادیم.

نماینده شکات تصریح کرد: از ورود بهنگام دادستان محترم مشهد و پیگیری های رئیس کل دادگستری خراسان رضوی متشکریم وگرنه تعداد بیشتری از هموطنانمان دچار خسارت و مصیبت می‌شدند.

قاضی از نمایندگان شکات خواست تا مدارک خود را به محضر دادگاه تقدیم کنند.

منبع: خبرگزاری میزان
برچسب ها:
ارسال نظر: