X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: چهارشنبه 22 اسفند 1397
تعداد بازدید خبر : 55
تاریخ ثبت : چهارشنبه, 22 اسفند,1397 | 05:47 ب.ظ
تاریخ انتشار : چهارشنبه, 22 اسفند,1397 | 05:47 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : چهارشنبه, 22 اسفند,1397 | 05:47 ب.ظ

جلسه کمیته طرح و برنامه شورای عالی دادرسی الکترونیکی به ریاست آیت الله شهریاری برگزارشد

  • جلسه کمیته طرح و برنامه شورای عالی دادرسی الکترونیکی به ریاست آیت الله شهریاری برگزارشد
جلسه کمیته عالی دادرسی الکترونیکی

با هدف مبارزه با قاچاق کالا و ارز و ضرورت تعامل میان ضابطین و مراجع رسیدگی کننده قضائی به این نوع پرونده ها، جلسه «کمیته طرح و برنامه شورای عالی دادرسی الکترونیکی» به ریاست رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر به نقل از واحد خبر مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه، با هدف مبارزه با قاچاق کالا و ارز و ضرورت تعامل میان ضابطین و مراجع رسیدگی کننده قضائی به این نوع پرونده ها، جلسه «کمیته طرح و برنامه شورای عالی دادرسی الکترونیکی» به ریاست آیت الله شهریاری برگزار شد.

در این جلسه که عصر شنبه ۱۸ اسفند با حضور محمدباقر الفت - معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، جعفر رشادتی - رئیس مرکز ارتباطات مردمی قوه قضائیه – و جمال انصاری – معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی – و سایر مدیران مرتبط در سالن جلسات مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه برگزار شد، معاون قوه قضائیه و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات، آمادگی این مرکز را در زمینه‌های مورد نیاز برای تبادل اطلاعات با نیروی انتظامی و سایر ضابطین اعلام کرد.

وی ضمن تاکید بر برنامه ریزی‌هایی که از چهار سال پیش در این خصوص صورت گرفته، خاطر نشان ساخت: از اواسط سال جاری امکان دسترسی مراجع قضائی به اطلاعات پایگاه فراهم گردیده است.

آیت الله شهریاری از جمال انصاری هم به دلیل تلاش برای همکاری وایجاد زمینه‌های تعامل میان مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه و سازمان تعزیرات حکومتی قدردانی کردند.

سپس هریک از اعضای جلسه با بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود درخصوص دستور جلسه، به بیان راهکار‌ها پرداختند و مقرر شد با همکاری بخش‌های مختلفِ مرتبط، نسبت به مبادله اطلاعات بین سامانه‌های دستگاه‌ها و نهاد‌ها جهت تسریع در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز - ظرف دو ماه آینده - اقدامات لازم بر طبق مصوبات جلسه به عمل آید.

واحد خبر مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه، به زودی جزئیات بیشتری از محتوای این نشست را در قالب مصاحبه با معاون قوه قضائیه و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات، منتشر خواهد کرد.

برچسب ها:
ارسال نظر: