X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: دوشنبه 26 فروردین 1398
تعداد بازدید خبر : 32
تاریخ ثبت : دوشنبه, 26 فروردین,1398 | 04:14 ب.ظ
تاریخ انتشار : دوشنبه, 26 فروردین,1398 | 04:14 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : دوشنبه, 26 فروردین,1398 | 04:14 ب.ظ

گزارش «نقض حقوق بشر توسط آمریکا» امروز نهایی می‌شود

  • گزارش «نقض حقوق بشر توسط آمریکا» امروز نهایی می‌شود
فلاحت پیشه

رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس با بیان اینکه رژیم آمریکا یکی از بزرگترین ناقضان حقوق بشر است،گفت: این رژیم چه در قبال اتباع آمریکایی و چه درباره مهاجرین دور و نزدیک آمریکا، حقوق بشر را نقض می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر،  حشمت‌الله فلاحت‌پیشه گفت: گزارش «نقض حقوق بشر از سوی آمریکا در یک سال گذشته» امروز در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهایی می‌شود و پس از آن به هیئت رئیسه مجلس جهت قرائت ارسال خواهد شد.

وی افزود: این نخستین بار است که این کار به صورت مستند و کامل صورت می‌گیرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس تصریح کرد: این گزارش نشان می‌دهد کشوری که بیشترین ادعا را درباره حقوق بشر دارد از سال ۱۹۹۰ تاکنون چند میلیون انسان را قربانی کرده است.

فلاحت‌پیشه با بیان اینکه رژیم آمریکا یکی از بزرگترین ناقضان حقوق بشر است، اظهارداشت: این رژیم چه در قبال اتباع آمریکایی و چه درباره مهاجرین دور و نزدیک آمریکا، حقوق بشر را نقض می‌کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: این گزارش نشان می‌دهد که نقض حقوق بشر در آمریکا جدی است. همچنین قرار است این کمیسیون در هفته آینده قوانین ۱۵ گانه‌ای  علیه آمریکا را بررسی کند که یکی از این قوانین «الزام دولت به پیگیری نقض حقوق بشر توسط آمریکا در محافل رسمی و بین المللی» است.

منبع: خبرگزاری میزان
برچسب ها:
ارسال نظر: