X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 07 خرداد 1398
تعداد بازدید خبر : 73
تاریخ ثبت : ﺳﻪشنبه, 07 خرداد,1398 | 04:15 ب.ظ
تاریخ انتشار : ﺳﻪشنبه, 07 خرداد,1398 | 04:15 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : ﺳﻪشنبه, 07 خرداد,1398 | 04:15 ب.ظ

لوایح ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری ونحوه اداره آپارتمان‌ها به دولت ارسال شد

  • لوایح ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری ونحوه اداره آپارتمان‌ها به دولت ارسال شد
حجت الاسلام والمسلمین مصدق

معاون حقوقی قوه قضاییه اظهار کرد: «لایحه ثبت شرکت ها و موسسات تجاری» و «لایحه نحوه اداره و بهره­ برداری از آپارتمان­» پس از تأیید ریاست محترم دستگاه قضا به دولت ارسال شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت حقوقی قوه قضاییه، حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد مصدق با اعلام این خبر افزود: لوایح یاد شده پس از تهیه و تدوین در این معاونت برای تأیید به حوزه ریاست ارسال شده بود که با امضای ریاست محترم قوه قضاییه برای گذراندن مراحل تقنینی به دولت ارسال شده است.

وی افزود: لایحه ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری مشتمل بر 48 ماده و 4 تبصره و در اجرای بند 2 اصل یکصد و پنجاه و هشتم قانون اساسی تهیه و تدوین شده است.

 مصدق درخصوص لایحه نحوه بهره برداری از آپارتمان خاطرنشان کرد: این لایحه در 51 ماده و 16 تبصره و در اجرای بند 2 اصل یکصدو پنجاه وهشتم قانون اساسی تهیه و تدوین شده است.

معاون حقوقی در پایان اعلام کرد: «آیین نامه شیوه تشکیل شعب تخصصی مراجع قضایی» نیز که اخیرا از سوی معاونت حقوقی به حوزه ریاست قوه قضاییه ارسال شده بود به تأیید و تصویب ریاست محترم دستگاه قضا رسیده و ابلاغ شده است.

برچسب ها:
ارسال نظر: