X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: چهارشنبه 08 خرداد 1398
تعداد بازدید خبر : 180
تاریخ ثبت : چهارشنبه, 08 خرداد,1398 | 03:26 ب.ظ
تاریخ انتشار : چهارشنبه, 08 خرداد,1398 | 03:26 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : چهارشنبه, 08 خرداد,1398 | 03:26 ب.ظ

نجفی پس از اعتراف به قتل همسر دومش دستگیر و به دادسرای جنایی منتقل شد/نجفی: هر چقدر اصرار می‌کردم که از یکدیگر جدا شویم، قبول نمی‌کرد/ بعد از حادثه می خواستم خودم را بکشم

  • نجفی پس از اعتراف به قتل همسر دومش دستگیر و به دادسرای جنایی منتقل شد/نجفی: هر چقدر اصرار می‌کردم که از یکدیگر جدا شویم، قبول نمی‌کرد/ بعد از حادثه می خواستم خودم را بکشم
محمد علی نجفی در دادسرای جنایی

شهردار پیشین تهران به اتهام قتل همسر دوم خود برای انجام بازپرسی به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر ، لحظاتی پیش محمدعلی نجفی، شهرداری پیشین تهران در پی اعتراف به قتل همسر دوم خود برای انجام بازپرسی به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد.

اظهارات قاضی شهریاری درباره قتل همسر دوم شهردار اسبق تهران

قاضی شهریاری سرپرست دادسرای جنایی گفت: محمد علی نجفی خود را به پلیس اگاهی تهران معرفی کرد.
 

وی ادامه داد: نجفی علت قتل همسر دوم خود را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.


پسرپرست دادسرای جنایی افزود: محمد علی نجفی همسر خود را با شلیک دو گلوله به قلب و دست وی به قتل رسانده است.

همچنین سردار لطفی، رئیس پلس آگاهی تهران گفت: همکاران من ساعاتی پس از آغاز تحقیقات متوجه دخالت داشتن نجفی در این جنایت شده بودند و ساعت ۱۸ عصر دیروز او به پلیس آگاهی مراجعه کرد و به  صراحت به قتل اعتراف کرد.
 

 رئیس پلیس آگاهی افزود: اسلحه ای که قتل با آن صورت گرفته نیز کشف شده و بازجویی ها درباره جزئیات ماجرا ادامه دارد.

 وی گفت: پنج گلوله به مقتول شلیک شده که ۲ گلوله به قلب او اصابت کرده است.

لطفی توضیح داد که پیکر این خانم ۳۵ ساله برای طی مراحل قانونی از جمله کالبدشکافی به پزشکی قانونی منتقل شده است.

گفتنی است، پیش از ظهر سه شنبه، میترا نجفی (استاد) همسر دوم محمدعلی نجفی که اردیبهشت پارسال به عقد وی در آمده بود، با سلاح گرم در آپارتمان مسکونی اش در سعادت آباد تهران به قتل رسید.

ساکنان برج آرمیتای سعادت آباد می گویند قبل از قتل، سروصدای دعوای شدید و زد و خورد را شنیده اند.

 پسر ۱۳ ساله میترا (از همسر قبلی) که بعد از امتحان مدرسه به منزل بازگشته بود، می گوید: جلو درب آپارتمان دختر ۳۵ ساله نجفی را به همراه شخص دیگری می بیند که می خواهد با شکستن در وارد آپارتمان شوند و پس از ورود جنازه بی جان مادرش را در وان حمام می بیند.

اظهارات نجفی پس از بازداشت

محمدعلی نجفی شهردار پیشین تهران که در پی اعتراف به قتل همسر دوم خود برای انجام بازپرسی به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شده است گفت: مهریه همسرم ١٣٦٢ سکه بود و هر چقدر اصرار می‌کردم که از یکدیگر جدا شویم، قبول نمی‌کرد.

وی افزود: یک نهاد تماس‌های مرا شنود می‌کرد و در اختیار همسرم قرار می‌داده است که در این خصوص شکایت کردم، اما این موضوع انگیزه قتل نبوده است.

شهردار پیشین تهران مدعی شد: بعد از این حادثه به سر خاک پدر و پدربزرگم رفتم که خود را بکشم؛ اما زمانی که با خود فکر کردم به این نتیجه رسیدم که قانون راه بهتری است و تصمیم گرفتم که خود را معرفی کنم.

متهم گفت: از وقتی که به عقد من درآمد از اردیبهشت پارسال تا دیروز مسائل ناموسی نبود، اما تهدید ناموسی زیاد می‌کرد و یکی از اصلی‌ترین مسائل دعوای ما همین موضوع بوده است. هر وقت صحبت از طلاق می‌کردیم شروع به شکستن وسایل خانه می‌کرد و با کارد حمله می‌نمود.

نجفی افزود: این اواخر گفتم من حاضرم هر چه دارم بدهم تا مهریه‌ات را پرداخت کنم اما می گفت می خواهم کاری کنم که از زندگی بیزار شوی.

شهردار پیشین تهران گفت: من به قصد کشتن نرفتم و می خواستم بترسانمش.

منبع: خبرگزاری میزان
برچسب ها:
ارسال نظر: