X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: یکشنبه 02 شهریور 1399
تعداد بازدید خبر : 241
تاریخ ثبت : یکشنبه, 02 شهریور,1399 | 10:44 ق.ظ
تاریخ انتشار : یکشنبه, 02 شهریور,1399 | 10:44 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : یکشنبه, 02 شهریور,1399 | 10:44 ق.ظ

رژیم صهیونیستی مرتکب جنایت جنگی علیه غیرنظامیان شده‌

  • رژیم صهیونیستی مرتکب جنایت جنگی علیه غیرنظامیان شده‌
شیرین مزاری

وزیر امور حقوق بشر پاکستان در واکنش به حملات هوایی و توپخانه‌ای اخیر رژیم صهیونیستی به غزه، گفت: رژیم صهیونیستی مرتکب جنایات جنگی علیه مردم فلسطین شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، «شیرین مزاری» وزیر امور حقوق بشر پاکستان در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: صهیونیست‌ها با مصونیت دست به جنایات جنگی می‌زنند.

وی در ادامه این توئیت با اشاره به تشدید تهاجم صهیونیست‌ها به غزه از ۳ روز گذشته آورده است : اسرائیل مرتکب جنایات جنگی علیه غیرنظامیان در فلسطین اشغالی شده است.

وزیر امور حقوق بشر پاکستان با تاکید بر مواضع قاطع این کشور علیه رژیم صهیونیستی و یادآوری اظهارات اخیر نخست وزیر پاکستان درباره موجودیت این رژیم، افزوده است: موضع اسلام‌آباد قطعی و اصولی است. «عمران‌خان» به پیروی از چشم‌انداز محمدعلی جناح بنیانگذار فقید پاکستان در حمایت از فلسطین و نامشروع دانستن موجودیت رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهد.

نخست وزیر پاکستان پیش از این در واکنش به اقدام امارات برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی گفت: موضع پاکستان در این خصوص روشن است و ما هرگز رژیم اسرائیل را به رسمت نخواهیم شناخت.

مسلمانان پاکستان نیز هفته گذشته در شهرهای مختلف این کشور با برگزاری گردهمایی و تظاهرات ضدصهیونیستی، تصمیم امارات متحده عربی برای عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس را محکوم کردند.

برچسب ها:
ارسال نظر: