X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 18 شهریور 1399
تعداد بازدید خبر : 65
تاریخ ثبت : ﺳﻪشنبه, 18 شهریور,1399 | 11:05 ق.ظ
تاریخ انتشار : ﺳﻪشنبه, 18 شهریور,1399 | 11:05 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : ﺳﻪشنبه, 18 شهریور,1399 | 11:05 ق.ظ

در مقابل بی‌عدالتی و نژادپرستی پلیس آمریکا بایستید

  • در مقابل بی‌عدالتی و نژادپرستی پلیس آمریکا بایستید
جیکوب بلیک

جوان سیاه‌پوستی که چند روز پیش قربانی نژادپرستی و خشونت پلیس آمریکا شد، در ویدئویی به دیگر افراد رنگین‌پوست در این کشور توصیه کرد که در کنار یکدیگر بمانند و زندگی‌شان را از وضعیت کنونی تغییر دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر به نقل از پایگاه خبری هیل، «جیکوب بلیک» سیاهپوست آمریکایی که به ضرب هفت گلوله پلیس این کشور از پشت سر و در حالی که مسلح نبود، فلج شده، در ویدئویی، که از طریق صفحه توئیتر وکیل وی منتشر شده، خطاب به دیگر سیاه‌پوستان و رنگین‌پوستان آمریکایی، گفت: می‌خواهم به شما، به تمام جوان‌ها و حتی مُسن‌ها بگویم، چیزهای بیشتری برای زندگی در آن بیرون وجود دارد.

وی با اشاره به ضایعه نخاعی که در پی خشونت پلیس آمریکا برایش پیش آمده، تأکید کرد: جان شما، و نه فقط جان‌هایتان، بلکه پاهایتان را نیز ممکن است مانند من از شما بگیرند. تمام ساعت شبانه روز درد دارم و هیچ کاری را بدون درد نمی‌توانم انجام دهم.

بلیک خطاب به معترضان به بی‌عدالتی در آمریکا، افزود: نیازی نیست شما هم با چنین چیزی دست‌وپنجه نرم کنید. به شما می‌گویم، خواهش می‌کنم زندگی خود را تغییر دهید. ما می‌توانیم با یکدیگر باشیم، درآمد داشته باشیم . همه چیز را برای مردم خود ساده‌تر کنیم.

گفتنی است پیش از این ویدئویی در شبکه های مجازی منتشر شد که نحوه حمله پلیس آمریکا به بلیک را نشان می‌داد که وی در حال حرکت به سمت خودروی خود است و دو افسر پلیس نیز او را دنبال می‌کنند و به محض آنکه درب خودرو را باز می‌کند، یکی از افسران پلیس شروع به تیراندازی مکرر به وی می‌کند که منجر به ضربه نخاعی و فلج شدن بلیک می شود .

برچسب ها:
ارسال نظر: