X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: شنبه 20 مرداد 1397
تعداد بازدید خبر : 53
تاریخ ثبت : شنبه, 20 مرداد,1397 | 12:50 ب.ظ
تاریخ انتشار : شنبه, 20 مرداد,1397 | 12:50 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : شنبه, 20 مرداد,1397 | 12:50 ب.ظ

۲ شهید و ۳۰۷ مجروح در بیستمین راهپیمایی بازگشت در غزه

  • ۲ شهید و ۳۰۷ مجروح در بیستمین راهپیمایی بازگشت در غزه
راهپیمایی بازگشت

ساکنان نوار غزه روز گذشته نیز مانند جمعه‌های قبل راهپیمایی بازگشت را برگزار کردند که نظامیان صهیونیست در جریان این راهپیمایی ۲ فلسطینی را به شهادت رسانده و بیش از ۳۰۰ نفر را نیز مجروح کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، ساکنان نوار غزه روز گذشته نیز مانند جمعه‌های قبل راهپیمایی بازگشت را برگزار کردند که نظامیان صهیونیست در جریان این راهپیمایی ۲ فلسطینی را به شهادت رسانده و بیش از ۳۰۰ نفر را نیز مجروح کردند.

راهپیمایی روز گذشته «جمعه آزادی و زندگی» نامگذاری شده بود.وزارت بهداشت فلسطین گزارش داد که در جریان راهپیمایی روز جمعه ۲ فلسطینی شهید و ۳۰۷ نفر نیز مجروح شدند.

بر اساس گزارش وزرات بهداشت فلسطین ۸۵ نفر از مجروحان هدف گلوله جنگی قرار گرفته و ۲۶ کودک و ۵ نیروی امدادگر نیز در پی خشونت نظامیان صهیونیست مجروح شده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که یکی از شهدای روز گذشته «عبدالله القططی» جوان امدادگر و شهید دیگر «علی سعید العلول» ۵۵ ساله است.

مردم فلسطین از روز ۳۰ مارس راهپیمایی بازگشت را آغاز و در طول این راهپیمایی بر حق بازگشت خود به سرزمین‌های اشغال شده تأکید کرده‌اند.

نظامیان رژیم صهیونیستی با خشونت در جریان این راهپیمایی تاکنون موجب شهادت حدود ۲۰۰ نفر و مجروح شدن حدود ۱۷ هزار نفر شده‌اند.

منبع: خبرگزاری میزان
برچسب ها:
ارسال نظر: