X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: شنبه 20 دی 1399
تعداد بازدید خبر : 138
تاریخ ثبت : شنبه, 20 دی,1399 | 09:21 ق.ظ
تاریخ انتشار : شنبه, 20 دی,1399 | 09:12 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : شنبه, 20 دی,1399 | 09:21 ق.ظ

کاشت ۱۷۶ نهال به یاد جانباختگان هواپیمای اوکراینی در بهشت زهرا(س)

  • کاشت ۱۷۶ نهال به یاد جانباختگان هواپیمای اوکراینی در بهشت زهرا(س)

با هدف بزرگداشت سالروز جان باختن مسافران پرواز شماره ۷۵۲ هواپیمایی اوکراین، ۱۷۶ نهال به یاد جانباختگان این حادثه در بلوار مشاهیر سازمان بهشت زهرا (س) کاشته شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، بزرگداشت سالروز جان باختن ۱۷۶ مسافر پرواز شماره ۷۵۲ هواپیمایی اوکراینی در بلوار مشاهیر سازمان بهشت زهرا (س) با حضور شماری از مسئولان، جهت دلجویی از خانواده‌های آنان برگزار و از یادمان شهدای این پرواز رونمایی شد.
حجت الاسلام یوسفعلی شکری،نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم با بیان اینکه غم بزرگی است که انسان عزیزانش را در بر اثر یک خطای انسانی از دست بدهد، اظهار داشت: این غم بسیار سنگین است چراکه در این سانحه عالمان پراستعداد که در مسیر علم آموزی گام برمی داشتند و دل در گرو اسلام و ایران داشتند، جان باختند.
وی افزود: این عزیزان به نیت علم آموزی خارج شده‌اند و اگر کسی در راه خدا مهاجرت کند و مرگی حادث شود، خداوند این مصیبت را جبران می‌کند.
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نیز در این مراسم گفت: شهادت این افراد مظلومانه بود چراکه همزمان با روز شهادت سردار قاسم سلیمانی مقارن شد و ما تلخ‌ترین روزها را در خصوص شهادت شاهد بودیم.
همچنین سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) و شهردار حرم مطهر در این مراسم گفت: امروز آمده ایم در کنار گلزار ۳۰ هزار شهید دوران دفاع مقدس و چهار هزار شهید گمنام، یاد و خاطره جانباختگان سقوط هواپیمای اوکراینی را گرامی بداریم.
سعید خال افزود: قربانیان پرواز ۷۵۲ جزو نخبگان، سرآمدان و مشاهیر علمی کشور بودند که متاسفانه در این حادثه جان خود را از دست دادند.
پیروز حناچی شهردار پایتخت، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران و زهرا نژادبهرام عضو شورای شهر تهران از دیگر حاضران این آیین بودند که با مشارکت سپاه تهران، سازمان بهشت زهرا (س) و سازمان بوستان‌ها و فضای سبز پایتخت برگزار شد.
 

ارسال نظر: