X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: شنبه 14 مهر 1397
تعداد بازدید خبر : 27
تاریخ ثبت : شنبه, 14 مهر,1397 | 06:09 ب.ظ
تاریخ انتشار : شنبه, 14 مهر,1397 | 06:09 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : شنبه, 14 مهر,1397 | 06:09 ب.ظ

تأکید معاون اول قوه قضائیه بر کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها

  • تأکید معاون اول قوه قضائیه بر کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها
محسنی اژه ای

معاون اول قوه قضائیه برکاهش زمان رسیدگی به پرونده های قضایی تاکید کرد .

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر ، معاون اول قوه قضائیه در مراسم معارفه رئیس کل  دادگستری استان همدان خدمت صادقانه و بی منت به مردم را از جمله وظایف همه مسئولان در قوای مختلف دانست و از رئیس کل جدید دادگستری همدان خواست زمان رسیدگی به پرونده‌ها را به پائین‌ترین زمان ممکن کاهش دهد.
آقای اژه‌ای با اشاره به اینکه مردم، ولی نعمت نظام و انقلاب اسلامی هستند از رئیس کل جدید دادگستری همدان خواست با نظارت بیشر بر زیر مجوعه‌های خود مردم را در مراجعه به دادگاه‌ها و دادسرها مورد احترام قرار دهند و ضمن امانت دار بودن، با تقویت شوراهای حل اختلاف بخش عمده‌ای از پرونده‌های ورودی به دستگاه قضائی را در این شوراها نهایی کنند.
وی با اشاره به فشارهای اقتصادی دشمن و ایجاد جنگ روانی گفت: دشمنان در تلاشند با ایجاد جنگ روانی ضمن بدبینی مردم به نظام اسلامی و ناکارآمد جلوه دادن آن، بین مردم و حاکمیت فاصله و شکاف ایجاد کنند.
معاون اول قوه قضائیه افزود: مسئولان باید برای برون رفت از مشکلات فعلی کشور، بر روحیه انقلابی و جهادی و توانمندی‌های داخلی تکیه کنند.
نماینده، ولی فقیه در استان همدان هم قضاوت را از جمله شغل‌های بسیار مهم و مسئولیت آور در نظام اسلامی دانست و گفت: امروز قضاتی خدا ترس و خود ساخته در دستگاه قضائی اجرای عدالت را بر عهده دارند.
آقای نیکبخت استاندار همدان هم گفت: با همکاری و تعامل دستگاه قضائی با مجموعه نیروهای نظامی و انتظامی استان همدان در زمره سه استان برتر کشور در زمینه برخورداری از امنیت پایدار است.
سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان هم به نمایندگی از نیروهای نظامی و انتظامی با تجلیل از خدمات آقای مترقب گفت: یکی از ویژگی‌های مدیران برای مقابله با توطئه اقتصادی دشمنان برخورداری از روحیه جهادی و انقلابی گری است.
منبع: صدا وسیما

برچسب ها:
ارسال نظر: