X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: یکشنبه 12 اردیبهشت 1400
تعداد بازدید خبر : 364
تاریخ ثبت : یکشنبه, 12 اردیبهشت,1400 | 03:34 ب.ظ
تاریخ انتشار : یکشنبه, 12 اردیبهشت,1400 | 03:18 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : دوشنبه, 13 اردیبهشت,1400 | 10:56 ق.ظ

۱۱۰ نفر از ورزشکاران معلول و جانباز در مرحله دوم واکسینه شدند

  • ۱۱۰ نفر از ورزشکاران معلول و جانباز در مرحله دوم واکسینه شدند

سرپرست کاروان ایران در پارالمپیک با اعلام انجام مرحله دوم واکسیناسیون  ورزشکاران معلول ، جانباز ، ناشنوا ، نابینا و کم بینا گفت: حدود ۱۱۰ نفر از ورزشکاران ، کادر فنی و شرکت کنندگان در بازی‌های توکیو دربرابر ویروس کرونا واکسینه شدند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، هادی رضایی اظهارداشت: حدود ۱۱۰ نفر از ورزشکاران ، کادرفنی و همراهان تیم های ملی اعزامی به بازی های پارالمپیک توکیو واکسینه شدند .

 

وی در ادامه با توضیح اینکه با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان و وزارت بهداشت ، ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی در اولویت واکسن قرار گرفتند تا با شرایط بهتری آماده حضور در مسابقات شوند، اظهار داشت : هم اکنون نیز مرحله دوم درحال اجرا است تا ورزشکاران مان در شرایط خوبی تمرینات خود را پیگیری کنند .

 

وی با مهم خواندن انجام واکسیناسیون  ورزشکاران بیان کرد : انشالله بااقدامات صورت گرفته ورزشکاران ما نیز توانند برای کشور کسب افتخار کنند .

 

شایان ذکر است مرحله دوم واکسیناسیون  ورزشکاران معلول و جانباز اعزامی به بازی های پارالمپیک توکیو باهماهنگی معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش وجوانان و فدراسیون پزشکی ورزشی و به در خواست کمیته ملی پارالمپیک در درمانگاه مجموعه ورزشی آزادی انجام شد.

 

ارسال نظر: