X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: یکشنبه 09 خرداد 1400
تعداد بازدید خبر : 206
تاریخ ثبت : یکشنبه, 09 خرداد,1400 | 10:15 ق.ظ
تاریخ انتشار : یکشنبه, 09 خرداد,1400 | 10:06 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : یکشنبه, 09 خرداد,1400 | 10:15 ق.ظ

پلیس امریکا صدها شهروند لاتین تبار را به قتل رسانده

  • پلیس امریکا صدها شهروند لاتین تبار را به قتل رسانده
سی ان ان گزارش داد در ۶ سال گذشته بیش از ۲ هزار شهروند لاتین تبار توسط پلیس آمریکا کشته شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، یک گزارش جدید نشان می‌دهد که در سال‌های اخیر بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ لاتین تبار توسط پلیس آمریکا و یا هنگام بازداشت، کشته شده‎اند.
 

بر اساس گزارش سی ان ان، گزارشی که توسط «یونیدوس یو اس» با مشارکت گروهی از محققان، پژوهشگران، فعالان و اعضای خانواده لاتین تبار‌هایی که توسط پلیس کشته شده‎اند، منتشر شده، نشان می‌دهد که مرگ افراد رنگین پوست به سختی محاسبه می‌شود و برای تولید یک بانک اطلاعاتی دقیق باید کار‌های بیشتری انجام شود.
 

این گزارش می افزاید: بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۹ می‌ سال جاری میلادی، در مجموع ۱۵ هزار و ۸۵ نفر در بازداشت پلیس و یا در رویارویی با افسران پلیس آمریکا کشته شده‎اند.


همچنین طبق آخرین اطلاعات جمع آوری شده، در این بازه زمانی ۲ هزار و ۶۵۳ لاتین تبار توسط پلیس آمریکا و یا در بازداشت پلیس جان خود را از دست داده‎اند. این آمار در مقایسه با آمار ۶ سال قبلی ۲۴ درصد افزایش یافته است. تعداد کشته شدگان آسیایی تبار در این بازه ۶ ساله روندی افزایشی را نشان می‌دهد.
 

محققان و پژوهشگران تصریح می‌کنند که این اعداد احتمالا هنوز از تعداد واقعی افراد لاتین تبار و سایر افراد رنگین پوستی که کشته شده‎اند کمتر است، زیرا ممکن است نام خانوادگی بسیاری از افراد کشته شده لاتین تبار نبوده باشد و این در حالی است که این تخمین بر اساس افرادی است که نام خانوادگی لاتین دارند.

 

ارسال نظر: