X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: چهارشنبه 02 تیر 1400
تعداد بازدید خبر : 202
تاریخ ثبت : چهارشنبه, 02 تیر,1400 | 08:12 ق.ظ
تاریخ انتشار : چهارشنبه, 02 تیر,1400 | 07:58 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : چهارشنبه, 02 تیر,1400 | 08:12 ق.ظ

آیت الله رئیسی: واکسیناسیون عمومی در اسرع وقت اجرا می‌شود

  • آیت الله رئیسی: واکسیناسیون عمومی در اسرع وقت اجرا می‌شود
رئیس‌جمهور منتخب کشورمان گفت: در اسرع وقت موضوع واکسیناسیون عمومی را به‌نحوی‌که از حق مرد صیانت شود، دنبال می‌کنیم و یکی از برنامه‌های فوری ما خواهد بود که از آغاز شروع خدمت دولت سیزدهم این کار را با جدیت دنبال می‌کنیم، تا از جسم و جان مردم صیانت شود، ان‌شاءالله.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در جمع زائران و مجاوران حرم رضوی در مشهد مقدس، بابیان اینکه در نظام اسلامی دولت، خدمتگزار مردم است؛ نه منت‌گذار به مردم، افزود: در دولت اسلامی تمام کارگزاران باید خود را خدمتگزار به مردم بدانند و سخنی که امروز در مدیریت می‌گویند، بالاترین سخن مشتری مداری است.

آیت الله رئیسی اظهار داشت: امروز همه‌کسان بدانند هرکسی در جای‌جای کشور به مردم خدمت می‌کند بداند به نام علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) و در کنار مضجع نورانی، ولی‌نعمتمان عرض می‌کنم که باید کرامت مردم را حفظ کرد. هیچ‌کس حق ندارد کوچک‌ترین خدشه‌ای به کرامت مردم وارد کند.

اجازه نخواهم داد، هیچ کدام از حقوق ملت ضایع شود

رئیس جمهور منتخب مردم ایران ادامه داد: بنده به‌عنوان نماینده ملت اجازه نخواهم داد، هیچ‌کدام از حقوق ملت ضایع شود و در حفظ کرامت مردم تلاش می‌کنیم. محور ما در اقتصاد، عدالت اقتصادی است به این معنا که تقسیم ظرفیت‌های کشور و امکانات بر اساس عدالت خواهد بود و در مسائل داخلی توجه به عدالت و در حوزه آموزش، عدالت آموزشی، حوزه مسائل اجتماعی توجه به عدالت اجتماعی و در سیاست داخلی و خارجی توجه به کرامت ملت ایران ملت را در دستور کار قرار خواهیم داد.

آیت الله رئیسی تاکید کرد: عزت ملت ایران در هیچ نشست و گفت‌وگویی نباید مخدوش شود، محور ما در سیاست داخلی و خارجی در تعامل با همه کشورها و دنیا، حفظ کرامت و عزت ملت ایران خواهد بود

در اسرع وقت موضوع واکسیناسیون عمومی را اجرایی می کنیم

رئیس جمهور منتخب مردم ایران با اشاره به موضوع واکسیناسیون عمومی، خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله در اسرع وقت موضوع واکسیناسیون عمومی را به‌نحوی‌که از حق مرد صیانت شود، دنبال می‌کنیم و یکی از برنامه‌های فوری ما خواهد بود که از آغاز شروع خدمت دولت سیزدهم این کار را با جدیت دنبال می‌کنیم، تا از جسم و جان مردم صیانت شود، ان‌شاءالله.

آیت الله رئیسی گفت: موضوع کرونا امروز مردم را نگران کرده است و هم در برخورد با این ویروس منحوس، برخورد جدی و همه‌جانبه نیاز است و به آنچه از واکسن‌های تولید داخلی استفاده شود و اگر ضرورت داشت تولید داخلی سریع، فوری و انقلابی مورداستفاده در واکسیناسیون مردم قرار بگیرد تا مردم احساس آرامش کنند و هم اقتصاد، تولید رونق بگیرد و هم دغدغه مردم پایان بپذیرد.

وی افزود: باید اقتصاد و تولید رونق بگیرد و دغدغه‌های مردم پایان بپذیرد، این از اولویت‌های دولت ما خواهد بود.
 

ارسال نظر: