X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 23 شهریور 1400
تعداد بازدید خبر : 58
تاریخ ثبت : ﺳﻪشنبه, 23 شهریور,1400 | 07:34 ب.ظ
تاریخ انتشار : ﺳﻪشنبه, 23 شهریور,1400 | 07:26 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : ﺳﻪشنبه, 23 شهریور,1400 | 07:34 ب.ظ

دستور رئیس جمهور به دو وزارتخانه برای حل مشکلات معیشت روزانه مردم

  • دستور رئیس جمهور به دو وزارتخانه برای حل مشکلات معیشت روزانه مردم
رئیس جمهور با تاکید بر همکاری همه اعضای دولت به ویژه وزارتخانه‌های صنعت معدن تجارت و جهاد کشاورزی برای حل مشکلات اقتصادی از وزرای مربوطه و دبیرخانه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت خواست طرح‌ها و برنامه‌های تحولی را با مشارکت صاحبنظران و فعالان اقتصادی تهیه و پس از تصویب، ابعاد مختلف آن را برای مردم تبیین و تشریح کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت روز سه‌شنبه به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد.

آیت‌الله رئیسی تاکید کرد: وزارتخانه‌های صنعت معدن، تجارت و جهاد کشاورزی با برنامه‌ریزی کوتاه مدت، میان‌مدت و بلند‌مدت ضمن اصلاح فرایندها برای حل مشکلات معیشت روزانه مردم تدبیر و چاره‌اندیشی کنند.

رئیسی با تاکید بر همکاری همه اعضای دولت به ویژه وزارتخانه‌های صنعت معدن تجارت و جهاد کشاورزی برای حل مشکلات اقتصادی از وزرای مربوطه و دبیرخانه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت خواست طرح‌ها و برنامه‌های تحولی را با مشارکت صاحبنظران و فعالان اقتصادی تهیه و پس از تصویب، ابعاد مختلف آن را برای مردم تبیین و تشریح کنند.

رئیس جمهور همچنین به معاون اول ماموریت داد سامانه جامع تجارت را در یک زمان بندی مناسب پیگیری و به نتیجه برساند.

آیت‌الله رئیسی تصریح کرد: دولت ناظر اصلی در بازار است و مردم انتظار دارند با اولویت‌بندی مسائل مهم اقتصادی و با تلاش شبانه‌روزی، تحولی در اقتصاد کشور و معیشت آنان، به صورت ملموس رخ دهد.
برچسب ها:
ارسال نظر: