X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 05 بهمن 1400
فعال حقوق بشر:
تعداد بازدید خبر : 246
تاریخ ثبت : ﺳﻪشنبه, 05 بهمن,1400 | 01:30 ب.ظ
تاریخ انتشار : ﺳﻪشنبه, 05 بهمن,1400 | 01:13 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : دوشنبه, 18 بهمن,1400 | 12:21 ب.ظ

رژیم صهیونیستی باید پاسخگوی نقض حقوق فلسطینیان باشد

  • رژیم صهیونیستی باید پاسخگوی نقض حقوق فلسطینیان باشد
یک فعال حقوق بشر خواستار پاسخگویی رژیم صهیونیستی به نقض حقوق فلسطینیان به سازمان‌های بین‌المللی و نهادهای حقوق بشری شد.


به گزارش مرکز پایش ستاد حقوق بشر، مردم فلسطین همچنان از یک اشغال وحشیانه که برای بیش از هفت دهه به طول انجامیده، رنج می‌برند.

بر اساس گزارش پایگاه خبری نیومارکت تودی، یک فعال حقوق بشری در نامه‌ای به سردبیر سایت نیومارکت بیان کرد: تاسف آور است هر زمان که شخصی انتقادی از سیاست های رژیم اسرائیل دارد، متهم به یهودی ستیزی می‌شود. این موضوع، رسیدگی به نقض واقعی حقوق بشر در نتیجه سیاست‌های اسرائیل را تضعیف می‌کند.

این فعال حقوق بشر در ادامه با تاکید بر اینکه به انتقاد از سیاست رژیم صهیونیستی نباید برچسب یهودستیزی زد، افزود: انتقاد از سیاست های ضد حقوق بشری برخی دولت‌ها، تعرض به بافت فرهنگی، تاریخی و نژادی نیست. اسرائیل باید پاسخگوی آن‌ دسته از تخلفات خود باشد که توسط برخی نهادهای حقوق بشری مستند شده‌اند.

در گذشته، دولت آمریکا تلاش کرده است شماری از نهادهای دفاع از حقوق بشری را سازمان های‌ ضد یهود اعلام کند و محدودیت‌هایی را برای کارکنان و فعالان این نهادها اعمال کند.

متاسفانه برخورد با اصحاب رسانه و فعالان سیاسی به بهانه نقد هلوکاست همچنان در کشورهای اروپایی و آمریکا وجود دارد، در حالی که توهین به ادیان الهی و اسلام ستیزی در این کشورها حتی با حمایت دولتی نیز ادامه دارد.


ارسال نظر: