X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 03 اسفند 1400
تعداد بازدید خبر : 137
تاریخ ثبت : ﺳﻪشنبه, 03 اسفند,1400 | 11:50 ق.ظ
تاریخ انتشار : ﺳﻪشنبه, 03 اسفند,1400 | 11:43 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : ﺳﻪشنبه, 03 اسفند,1400 | 11:50 ق.ظ

اعتصاب اسرای فلسطینی در واکنش به بازداشت‎های اداری رژیم صهیونیستی

  • اعتصاب اسرای فلسطینی در واکنش به بازداشت‎های اداری رژیم صهیونیستی
اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی برای پنجاه و سومین روز متوالی در اعتراض به بازداشت بدون محاکمه اعتصاب کردند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر،‌ اعتصاب اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی وارد پنجاه و سومین روز خود شد.


بر اساس گزارش فلسطین الیوم، حدود ۵۰۰ نفر از اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی که در «بازداشت اداری» (بازداشت خودسرانه و بدون محاکمه) به سر می‌برند، دست به اعتصاب زده‎اند.


اسرای فلسطینی با هدف مقابله با این سیاست سیستماتیک، بایکوت دادگاه‌های رژیم صهیونیستی را ادامه می‌دهند و با شعار «تصمیم ما آزادی است»، خواستار آزادی فوری خود هستند.


باشگاه اسرای فلسطینی، اعلام کرد «بازداشت شدگان اداری از ابتدای تحریم اقداماتی تشدید کننده از جمله تحریم جلسات با ماموران اطلاعاتی رژیم اشغالگر و پس دادن غذا و اخیراً تحریم داروی بیماران در چارچوب یک قانون انجام داده‎اند؛ برنامه عملی که شامل تمامی زندان‌ها در مواجهه با سیاست بازداشت اداری می‌شود.»
 

مقام‎های رژیم صهیونیستی از ماه ژانویه تاکنون ۹۶ مورد قرار «بازداشت اداری» برای فلسطینیان صادر کرده‎اند؛ ۵۱ مورد قرار بازداشت جدید و ۴۵ مورد تمدید حکم بازداشت اداری. گزارش‌ها نشان می‎‌دهند که در میان بازداشت شدگان اداری چهار خردسال نیز وجود دارند.


 

ارسال نظر: