X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: یکشنبه 28 فروردین 1401
تعداد بازدید خبر : 214
تاریخ ثبت : دوشنبه, 29 فروردین,1401 | 08:14 ق.ظ
تاریخ انتشار : یکشنبه, 28 فروردین,1401 | 06:00 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : دوشنبه, 29 فروردین,1401 | 08:14 ق.ظ

وزیر کار: ۷۵۰ هزار کارگر جدید بیمه شدند

  • وزیر کار: ۷۵۰ هزار کارگر جدید بیمه شدند
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سال گذشته 1.1 میلیون نفر کارگر جدید بیمه شدند که بیمه ‌750 هزار نفر از این تعداد افراد، در دوره فعالیت دولت سیزدهم انجام شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، حجت‌الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی،‌ در خصوص بیمه کارگران، اظهار داشت: سال گذشته 1.1 میلیون نفر کارگر جدید بیمه شدند که بیمه ‌750 هزار نفر از این تعداد افراد، در دوره فعالیت دولت سیزدهم انجام شده است.

وی در ادامه درباره صندوق های زیرمجموعه تامین اجتماعی ، گفت: بیش از 400 شرکت در زیرمجموعه صندوق‌های تأمین اجتماعی و سایر صندوق‌های بازنشستگی زیرمجموعه وزارت کار قرار دارند که این صندوق‌ها متعلق به مردم است و اینها امانت مردم است که در اختیار ما قرار دارد.

وزیر کار ادامه داد:‌ در هفت ماه گذشته تلاش کردیم، نظام مدیریت سالم، توانمند و انقلابی در این شرکت‌ها مستقر کنیم. در این مدت 400 انتصاب جدید انجام شده است که عمدتاً از افرادی هستند که در داخل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشغول خدمت بوده و خیلی از افراد جوان هستند که در تراز گام دوم انقلاب هستند، عمده انتصابات لازم انجام شده، البته فرایند انتصاب افراد یک فرایند جاری است.

ارسال نظر: