X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 17 خرداد 1401
تعداد بازدید خبر : 141
تاریخ ثبت : چهارشنبه, 25 خرداد,1401 | 11:59 ق.ظ
تاریخ انتشار : ﺳﻪشنبه, 17 خرداد,1401 | 11:54 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : چهارشنبه, 25 خرداد,1401 | 11:59 ق.ظ

تظاهرات کادر درمان بیمارستان‌ها در بیش از ۵۰ شهر فرانسه

  • تظاهرات کادر درمان بیمارستان‌ها در بیش از ۵۰ شهر فرانسه

کادر درمان بیمارستان‌های دولتی فرانسه در شهر‌های مختلف این کشور تظاهرات اعتراض آمیز برگزار کردند.
 

به گزارش مرکز پایش ستاد حقوق بشر، یک رسانه مستقل فرانسوی با انتشار تصویری در حساب کاربری خود در توئیتر از تجمع اعتراضی کادر درمان بیمارستان‌های دولتی فرانسه مقابل وزارت بهداشت این کشور در پاریس خبر داد.

هم اکنون تظاهرات مشابهی در بیش از ۵۰ شهر دیگر فرانسه نیز در حال برگزاری است.
 

کادر درمان فرانسه به اوضاع بحرانی بیمارستان‌های دولتی کشورشان معترضند. آن‌ها به خیابان‌ها آمده اند تا از دولت فرانسه بخواهند در زمینه استخدام در بیمارستان‌ها بازنگری کند و با توجه به کمبود شدید پرستار، شماری را به کار گیرد. کادر درمان فرانسه همچنین از دولت می‌خواهند حقوقشان را افزایش دهد.

گروه توئیتری "روولوسیون پرمَنان" (انقلاب دائمی) در صفحه رسمی خود در توئیتر نوشت مردم معترض و کادر درمان در شهر‌های "بوردو" و "رِن" فرانسه به خیابان‌ها آمده اند تا اعتراض خود را به وضعیت بحرانی بیمارستان‌ها به خصوص بخش فوریت‌های پزشکی نشان دهند.
 

کادر درمان این شهر‌ها امروز به فراخوان ۹ اتحادیه پاسخ مثبت دادند و اعتصاب کردند. پرستاران و پزشکان به خیابان‌ها آمده اند و خواستار افزایش حقوق هستند.
 

این گروه توئیتری افزود: بحران در بیمارستان‌های فرانسه ادامه دارد و هیچ انتظاری وجود ندارد که مکرون به وضعیت موجود سر و سامان دهد.
 

شبکه تلویزیونی ث. نیوز فرانسه از آغاز تظاهرات در پاریس، پایتخت فرانسه، در اعتراض به وضعیت بحرانی بیمارستان‌های دولتی به ویژه بخش اورژانس خبر داد.


شمار زیادی از کادر درمان که امروز در اعتصاب سراسری به سر می‌برند، به خیابان‌ها آمده اند. قرار است این تظاهرات گسترده در سراسر فرانسه برگزار شود.
 

 

ارسال نظر: