X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: شنبه 22 مرداد 1401
تعداد بازدید خبر : 169
تاریخ ثبت : شنبه, 22 مرداد,1401 | 08:03 ق.ظ
تاریخ انتشار : شنبه, 22 مرداد,1401 | 07:38 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : شنبه, 22 مرداد,1401 | 08:08 ق.ظ

لشکرکشی آمریکا برای جمع‌آوری مالیات به بهای جان شهروندان

  • لشکرکشی آمریکا برای جمع‌آوری مالیات به بهای جان شهروندان

سازمان امور مالیاتی آمریکا در اقدامی جنجال برانگیز فراخوان استخدام نیروی‌های ویژه بررسی موارد نقض بالقوه جنایی قانون درآمد داخلی و جرایم مالی مرتبط را منتشر کرد.
 

به گزارش مرکز پایش ستاد حقوق بشر، سازمان امور مالیاتی آمریکا (IRS) در حالی این فراخوان استخدام را منتشر کرده است که در بسیاری از بندهای الزامات استخدام، موارد نقض حقوق بشر به وضوح به چشم می‌خورد.


بر اساس گزارش"thefreethoughtproject"، در یکی از الزامات استخدام نیروهای ویژه تاکید شده است که متقاضی می‌بایست "مایل و قادر به مشارکت در دستگیری، اجرای احکام بازرسی، استفاده از نیروی مرگبار و سایر وظایف خطرناک" باشد.
 

سایت "the free thoughtproject"، در واکنش به این قوانین استخدامی نوشت: "شرایط و الزامات شغلی برای استخدام متقاضیان بسیار تکان دهنده است، سازمان اموری مالیاتی که منفورترین سازمان در سطح کشور است از مزدوران جدید خود تعهد می‌گیرد که آیا حاضرند شهروندان آمریکایی‌ را بکشند تا ماموریت‌شان به طور مؤثرتری انجام شود؟"
 

در آگهی استخدام سازمان امور مالیاتی آمریکا آمده است: "به عنوان مامور ویژه، می‌بایست از مهارت‌های حسابداری و مهارت‌های اجرای قانون برای مقابله با جرایم مالی برخوردار باشید". این سایت خبری تحلیلی و سوت زن در ادامه چنین نوشت: این ماموران ویژه و یا افسران مجری مقابله با جرایم مالی، برای "پیگیری پول" سوگند خورده‌اند و می‌بایست دوره‌های ویژه درگیری تن به تن و استفاده از سلاح را سپری کنند، این در حالی است که بسیاری از درآمدهای به دست آمده، توسط شهروندان آمریکایی، این پتانسیل را دارند که تحت پیگرد قانونی سازمان امور مالیاتی قرار بگیرند.
 

در وظایف اصلی و آمادگی‌های این ماموران ویژه مالیاتی آمده است که متقاضیان می‌بایست دارای آمادگی لازم برای پاسخگویی موثر به تهدیدات جانی حین ماموریت، تمایل و توانایی برای بازداشت، اجرای احکام بازرسی و تفتیش و دیگر وظایف خطرناک باشند.
 

این سازمان در شرح وظایف متقاضیان استخدام تاکید کرده است، متقاضیان باید نسبت به استفاده از نیروی مرگبار تمایل داشته باشند.


لایحه مالیاتی شومر-منچین معروف به قانون کاهش تورم، که روز یکشنبه در سنای آمریکا تصویب شد، مالیات‌های شهروندان آمریکایی را افزایش می‌دهد، این لایحه 80 میلیارد دلار به سازمان امور مالیاتی آمریکا اختصاص داده است تا به این وسیله این سازمان بتواند، اجرای قانون مبارزه با جریام مالیاتی را گسترش دهد. این افزایش بودجه بیش از شش برابر بودجه جاری سالانه سازمان امور مالیاتی آمریکا میباشد که پیش از این 12.6 میلیارد دلار بوده است.
 

در ادامه این گزارش به این نکته اشاره  شده که این افزایش بودجه برای این منظور است که به وسیله آن، سازمان امور مالیات بتواند ماموران زیادی برای جمعآوری مالیات استخدام کند و به آن‌ها تاکید می‌کند برای جمع‌آوری مالیات باید تمایل به استفاده از سلاح و کشتن شهروندان آمریکایی داشته باشند.
 

این سایت مخالف حکومت حاکم بر آمریکا در ادامه نوشت: "با افزایش جنون آمیز هزینه‌ها و مالیات‌ها، سازمان امور مالیاتی قادر خواهد بود 80000 تا 87000 مامور ویژه جدید را آموزش دهد و استخدام کند تا شغل‌های مردم را از بین ببرند و برای انجام این کار به آن‌ها اجازه داده شده است جان شهروندان آمریکایی را بگیرند."
 

بنابر این گزارش، لایحه مالیاتی شومر-منچین تهدیدی برای ثروتمندان ندارد و در عوض بیشترین ضربه را به طبقه متوسط ​​و صاحبان مشاغل کوچک وارد خواهد کرد.


این گزارش می افزاید: این قوانین جدید مالیاتی و استخدام نیروهای ویژه سازمان مالیات آمریکا مانند لشکرکشی برای جمع‌آوری مالیات است همانطور که در اوایل سال جاری، این سازمان صدها هزار دلار مهمات خریداری کرد و در گزارش رسمی منتشر شده توسط امور حسابرسی دولت بیانگر این بود که این سازمان هزاران سلاح در اختیار دارد که بسیاری از آنها مسلسل‌های تمام خودکار می‌باشند.
 

در پایان این گزارش  تاکید شده است: سازمان مالیات آمریکا همانند دزدی است که همه امکانات را فراهم می‌کند تا بتواند دست‌مزد شهروندان آمریکایی را برباید.
 

 

ارسال نظر: