X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: دوشنبه 25 مهر 1401
تعداد بازدید خبر : 188
تاریخ ثبت : دوشنبه, 25 مهر,1401 | 10:31 ق.ظ
تاریخ انتشار : دوشنبه, 25 مهر,1401 | 10:23 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : دوشنبه, 25 مهر,1401 | 10:31 ق.ظ

۴ نفر دیگر از مجروحان حریق اوین درگذشتند/ وضعیت عمومی شش مجروح دیگر مساعد و‌ رو به بهبود است

  • ۴ نفر دیگر از مجروحان حریق اوین درگذشتند/ وضعیت عمومی شش مجروح دیگر مساعد و‌ رو به بهبود است

۴ نفر از زندانیان زندان اوین که در پی درگیری بین زندانیان و آتش سوزی روز شنبه، آسیب دیده بودند و حالشان وخیم بود، عصر گذشته علیرغم رسیدگی های پزشکی در گذشتند.
 

 

به گزارش مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت امور بین الملل قوه قضاسیه و ستاد حقوق بشر، مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد، با احتساب فوت این ۴ نفر که متاسفانه به دلیل شدت وخامت حالشان در بیمارستان از دنیا رفتند، مجموع فوتی های حادثه درگیری زندانیان با یکدیگر و آتش سوزی شنبه شب گذشته در زندان اوین به ۸ نفر رسید.


بر اساس این گزارش، تمامی ۸ فرد فوت شده از زندانیان بند جرایم مربوط به سرقت بوده اند. ۶ نفر از مجروحین این حادثه همچنان در بیمارستان و تحت درمان و رسیدگی های پزشکی هستند و حال عمومی آنها مساعد و رو به بهبود است.


این گزارش حاکی است شامگاه شنبه پس از ورود به موقع دادستان تهران و رییس سازمان زندانها به محل زندان اوین و با همکاری مسئولین زندان، نیروهای انتظامی، آتش نشانی و اورژانس بیش از ۷۰ زندانی که در معرض خطر آسیب دیدگی جدی بودند نجات پیدا کردند.
 

در پایان گزارش تصریح شده هویت تمامی فوت شدگان به اطلاع خانواده آنها رسیده و متعاقب دستور قضایی، اسامی آنها به صورت عمومی نیز منتشر خواهد شد.

 

 

ارسال نظر: