X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 25 بهمن 1401
تعداد بازدید خبر : 191
تاریخ ثبت : ﺳﻪشنبه, 25 بهمن,1401 | 02:34 ب.ظ
تاریخ انتشار : ﺳﻪشنبه, 25 بهمن,1401 | 12:53 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : ﺳﻪشنبه, 25 بهمن,1401 | 02:37 ب.ظ

دادستان کل کشور: کشورهای مدعی حقوق بشر حامی گروهک تروریستی منافقین هستند

  • دادستان کل کشور: کشورهای مدعی حقوق بشر حامی گروهک تروریستی منافقین هستند
دادستان کل کشور گفت: کشورهای مدعی حقوق بشر، حامی سازمان جهنمی منافقین که ۱۷ هزار نفر در ایران را به شهادت رسانده‌‌اند، شده و آمریکا مامن شکنجه گران دوره پهلوی شده که در این کشور به عنوان اپوزیسیون جمهوری اسلامی دست به اقدام‌می‌زنند.



به گزارش مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت امور بین الملل قوه قضائیه و ستاد حقوق بشر، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری امروز در سومین همایش انقلاب اسلامی و حقوق بشر و شهروندی که در دانشگاه علوم قضایی برگزار شد، با اشاره به اینکه امروزه در دنیایی که وضعیت حقوق بشر دوگانه دارد، زندگی می کنیم، اظهار داشت: وظایف سنگینی در این‌ اوضاع برعهده داریم. هم‌اکنون کشورهای مدعی حقوق بشر، حامی سازمان جهنمی منافقین که ۱۷ هزار نفر در ایران به شهادت رسانده‌‌اند، شده است و آمریکا مامن شکنجه گران دوره پهلوی شده است که در این کشور به عنوان اپوزیسیون جمهوری اسلامی دست به اقدام‌می‌زنند.

وی گفت: نمی گوییم در نظام ضعف نداریم اما در مبناها تا پای جان می ایستیم و از آن دفاع می کنیم، شاهد بودیم مردم در ۲۲ بهمن چه کردند و تراکم جمعیت بالا بود.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری اضافه کرد: مدیون مردم و شرمنده آنها هستیم و باید قدردان آنها باشیم. مردم در مراسم ۲۲ بهمن با عشق به میدان آمده بودند، چراکه دشمن دندان تیز کرده بود و مباحثی مانند تجزیه کشور را مطرح کرده بود.



ارسال نظر: