X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: یکشنبه 06 فروردین 1402
تعداد بازدید خبر : 141
تاریخ ثبت : یکشنبه, 06 فروردین,1402 | 12:57 ب.ظ
تاریخ انتشار : یکشنبه, 06 فروردین,1402 | 12:25 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : یکشنبه, 06 فروردین,1402 | 12:57 ب.ظ

جان باختن مهاجران در مرز آمریکا و مکزیک

  •  جان باختن مهاجران در مرز آمریکا و مکزیک
۲ مهاجر در یک قطار در ایالت تگزاس آمریکا جان باخته و دست‌کم ۱۳ نفر دیگر مصدوم شده‌اند.
به گزارش مرکز پایش ستاد حقوق بشر، مقام‌‌های محلی می‌گویند پس از دریافت تماس پلیس آمریکا مبنی بر خفگی چند مهاجر در قطاری که در جنوب تگزاس در نزدیکی مرز مکزیک در حال حرکت بود، مشخص شد که ۲ مهاجر جان باخته و دست‌کم ۱۳ نفر دیگر مصدوم شده‌اند.

بر اساس گزارش نیویورک تایمز، طبق گزارش اداره پلیس شهر «اویلد»، مقام‌ها حدود ساعت ۱۵ به وقت محلی از یک شخص ناشناس تماسی دریافت کردند مبنی بر اینکه مهاجران غیرقانونی در یک قطار در حال خفگی هستند.

از ۱۵ نفری که در دو واگن مختلف قطار «یونیون پسیفیک» کشف شدند، ۴ نفر با هواپیما به بیمارستان و ۶ نفر دیگر به بیمارستان‌های منطقه منتقل شدند.قطاری که از سوی افسران گشت مرزی آمریکا متوقف شد، در حدود ۲ یا ۳ مایلی شرق شهر «نیپا» در حرکت بود.

طبق گزارش «آسوشیتدپرس»، یونیون پسیفیک در بیانیه‌ای اعلام کرد که قطار از «ایگل پس» به سمت «سن آنتونیو» در حرکت بوده است.

۱۲ نفر از مهاجران در یک کانتینر و ۳ نفر دیگر در کانتینری دیگر پیدا شدند. راه آهن آمریکا نیز گزارش داد ۲ نفر فوت شده در یکی از این کانتینر‌ها بودند.

بر اساس گزارش رسمی، دمای هوا در ساعت ۱۵:۵۵ دقیقه به وقت محلی در محیط کانتینرها ۸۷ درجه بوده است. «الخاندرو مایورکاس»، وزیر امنیت داخلی آمریکا در بیانیه‌ای تلویحاً اشاره کرد که این حادثه با قاچاق انسان مرتبط است.

ارسال نظر: