X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 23 خرداد 1402
تعداد بازدید خبر : 214
تاریخ ثبت : چهارشنبه, 24 خرداد,1402 | 08:43 ق.ظ
تاریخ انتشار : ﺳﻪشنبه, 23 خرداد,1402 | 10:37 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : چهارشنبه, 24 خرداد,1402 | 08:43 ق.ظ

حمله نظامیان صهیونیست به اسرای فلسطینی در زندان نقب

  • حمله نظامیان صهیونیست به اسرای فلسطینی در زندان نقب
باشگاه اسرای فلسطینی اعلام کرد در میانه تشدید تنش‌ها در زندان امنیتی «نقب» رژیم صهیونیستی، نظامیان این رژیم به بخش‌هایی از این زندان در روز‌های اخیر یورش برده و اقدام به سرکوب اسرای فلسطینی کرده‌اند.

به گزارش مرکز پایش ستاد حقوق بشر،نیرو‌های اشغالگر صهیونیست پس از یورش به زندان «النقب» تعدادی از اسرای فلسطینی را به سلول‌ها منتقل کردند.این اقدام حاکی از تشدید تنش‌ها در این زندان امنیتی رژیم صهیونیستی است که پیش از این نیز خشونت‌هایی علیه اسرای فلسطینی در آن روی داده است.

یورش نظامیان صهیونیست پس از آن صورت می‌گیرد که اسرای فلسطینی حاضر در این زندان تصمیم به اعتصاب غذا از هفته آینده در اعتراض به شرایط خود گرفته‎اند.

این پروژه شامل تمام ابزار‌های مبارزه است که مهمترین آن‌ها «اعتصاب غذای علنی، تحریم دادگاه‌های رژیم صهیونیستی که از سپتامبر گذشته آغاز شده و برنامه‌های مبارزه‌ای که از مبارزات اسرا در بازداشت اداری در پروژه خود حمایت می‌کند»، است.

هدف مقام‎های اشغالگر صهیونیست از طریق بازداشت اداری، تضعیف هر اقدام مؤثر و اعمال کنترل و نظارت بیشتر بر جامعه فلسطین، در چارچوب سیستم آپارتاید تحمیل شده از سوی این رژیم در سطوح مختلف است.

مقام‎های اشغالگر صهیونیست همچنین به بهانه داشتن «پرونده محرمانه» و به عنوان اقدام تلافی جویانه بر اساس «قانون اضطراری» که از انگلیس به ارث برده، علیه افرادی که نمی‌توانند علیه آن‌ها کیفرخواست صادر کنند، به بازداشت اداری متوسل می‌شوند.

شبکه الجزیره پیشتر مستندی از شکنجه اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی منتشر کرد.در بخشی از این مستند، ویدئویی از دوربین‌های مداربسته زندان النقب نمایش داده می‌شد؛ این ویدئو نشان می‌دهد که پرسنل امنیتی این زندان اقدام به ضرب و شتم اسرای فلسطینی می‌کنند.

بر اساس این مستند، رژیم صهیونیستی در این زندان امنیتی از اقدامات خشونت‌باری علیه اسرای فلسطینی استفاده می‌کند.


ارسال نظر: