X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 21 شهریور 1402
تعداد بازدید خبر : 148
تاریخ ثبت : ﺳﻪشنبه, 21 شهریور,1402 | 12:11 ب.ظ
تاریخ انتشار : ﺳﻪشنبه, 21 شهریور,1402 | 09:37 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : ﺳﻪشنبه, 21 شهریور,1402 | 12:11 ب.ظ

بیش از 5000 فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی اسیرند

  • بیش از 5000 فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی اسیرند

باشگاه اسرای فلسطین از بازداشت و زندانی شدن حدود ۵۲۰۰ فلسطینی در زندان‌ها و مراکز بازجویی رژیم اشغالگر اسرائیل خبر داد.

 

به گزارش سایت ستاد حقوق بشر، دفتر باشگاه اسرای فلسطیی اعلام کرد که مقامات رژیم اشغالگر اسرائیل حدود ۵۲۰۰ اسیر فلسطینی را در زندان‌ها و مراکز بازجویی بازداشت کرده اند.

بر اساس گزارش پایگاه اینترنتی الرساله نت، باشگاه اسرای فلسطینی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد  تعداد زندانیان و اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم اشغالگر به حدود ۵۲۰۰ اسیر از جمله ۳۶ اسیر زن رسیده است و در میان بازداشت شدگان ۱۷۰ کودک مشاهده می‌شود.

این در حالی است که تعداد بازداشت شدگان اداری (بازداشت شدگان بدون محاکمه و تفهیم اتهام) ۱۲۶۴ نفر شامل ۲۰ کودک و ۴ زندانی زن به نام‌های رغد الفانی، سماح عوض، حنان البرغوطی و فاطمه ابوشلال می باشد.

باشگاه اسرای فلسطینی تصریح کرد: افزایش قابل توجه تعداد زندانیان در سایه اقدامات تلافی جویانه اداره زندان‌های این رژیم علیه زندانیان به دستور ایتامار بن گویر، وزیر افراطی شورای امنیت ملی اسرائیل صورت می‌گیرد که از جمله این اقدامات می‌توان به ممانعت از رسیدن نان تازه به دست زندانیان، جداسازی زندانیان و تقسیم آن‌ها در زندان‌های مختلف، محدود کردن حمام زندانیان در برخی از زندان ها، لغو قانون آزادی زودهنگام و در نهایت کاهش تعداد مراجعات و دیدار‌های ساکنان کرانه باختری به جای یک بار در ماه به هر دو ماه یکبار اشاره کرد.

 

ارسال نظر: