X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: شنبه 25 فروردین 1403
تعداد بازدید خبر : 77
تاریخ ثبت : شنبه, 25 فروردین,1403 | 05:12 ب.ظ
تاریخ انتشار : شنبه, 25 فروردین,1403 | 12:17 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : دوشنبه, 17 اردیبهشت,1403 | 04:27 ب.ظ

هشدار گزارشگر ویژه سازمان ملل به دولت استرالیا درخصوص نسل کشی غزه

  • هشدار گزارشگر ویژه سازمان ملل به دولت استرالیا درخصوص نسل کشی غزه

گزارشگر ویژه سازمان ملل در مورد حق غذا طی نشستی به شدت از همدستی استرالیا در نسل‌کشی رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه انتقاد کرد.
 

به گزارش سایت ستاد حقوق بشر، مایکل فخری، گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در مورد حق غذا، به‌تازگی خطاب به حضار استرالیایی، دولت فدرال این کشور را به دلیل کمک به نسل‌کشی و گرسنگی در غزه محکوم کرد.
 

این گزارشگر سازمان ملل در یک نشست آنلاین که از سوی موسسه حقوق بشر استرالیا در دانشگاه نیو ساوت‌ولز سازماندهی شده بود، تصویری دلخراش از شرایط ایجاد شده به وسیله حملات رژیم صهیونیستی در غزه ترسیم کرد و افزود: ما هرگز در تاریخ معاصر ندیده‌ایم که جمعیتی غیرنظامی به این سرعت و کامل در گرسنگی قرار گیرند، ما نه‌تنها شاهد هستیم که مردم غزه تجربه خود را از نسل‌کشی در زمان واقعی مستند می‌کنند بلکه تصاویر افراد، بزرگسالان و کودکان را می‌بینیم که از گرسنگی جان خود را از دست می‌دهند و این بخشی است که بسیار منحصر به فرد است.
 

وی با اشاره به نقش دولت استرالیا در کشتار مردم غزه، بیان کرد: من با مخاطبان استرالیایی صحبت می‌کنم و می‌دانم که دولت استرالیا از حمله اسرائیل حمایت نظامی کرده است. زمانی فرا خواهد رسید که دولت استرالیا به دلیل کمک و مشارکت در نسل‎کشی و گرسنگی پاسخگو خواهد بود.
 

 

ارسال نظر: