X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 08 خرداد 1403
تعداد بازدید خبر : 37
تاریخ ثبت : ﺳﻪشنبه, 08 خرداد,1403 | 03:07 ب.ظ
تاریخ انتشار : ﺳﻪشنبه, 08 خرداد,1403 | 02:58 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : چهارشنبه, 09 خرداد,1403 | 08:55 ق.ظ

روایت یک پژوهشگر تاریخ از جنایت‌های فجیع گروهک تروریستی منافقین

  • روایت یک پژوهشگر تاریخ از جنایت‌های فجیع گروهک تروریستی منافقین

یک پژوهشگر تاریخ با اشاره به جنایت‌های منافقین گفت:  باید درباره جنایت‌های این گروهک به افکار عمومی و نسل جوان آگاهی داده شود تا با خوی وحشیانه و چهره پلید و جنایتکار سران و اعضای این گروهک آشنا شوند.

 

به گزارش سایت ستاد حقوق بشر، جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب تا به امروز، یکی از بزرگ‌ترین قربانیان تروریسم و جولانگاه گروهک‌های تروریستی داخلی و خارجی بوده است و بیشترین ترور‌ها که مصداق جنایت علیه بشریت و نقض آشکار حقوق بشر است، توسط گروهک تروریستی منافقین در ایران انجام شده که به شهادت بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم بی‌گناه کشورمان منجر شده است.
 

در معرفی منافقین همین ‎بس که مهم‌ترین اولویت و مبنای اصلی عملکرد آن‌ها، ترور و قتل افرادی است که با آنان هم‌ ‎نظر نبوده و آنان را منکر می‌شدند.
 

در همین رابطه، صفاءالدین تبراییان، پژوهشگر حوزه نفاق و نویسنده کتاب خوابگردها در گفت‌وگو با سیات ستاد حقوق بشر، درخصوص جنایت های گسترده گروهک تروریستی منافقین، گفت: جنایت های این گروهک تنها به کشور ما ختم نمی شود؛ این گروهک پلید در تمامی شهرهای شیعه نشین عراق مثل العماره، ناصریه  و حله دست به کشتارهای فجیعی زده‌اند.
 

وی تاکید کرد: به نظرم عراق نیز باید دادگاهی مشابه این دادگاه برای رسیدگی به پرونده و جنایت های سران و اعضای این گروهک تروریستی برگزار کند.
 

تبراییان در ادامه با اشاره به کتاب خوابگردها، گفت: در این کتاب 143 صفحه ای که اکنون یکی از منابع مهم درباره جنایت های منافقین است، به تمامی ارتباطات سران گروهک تروریستی منافقین با رژیم بعث عراق و صدام پرداخته ام که مستندات آن نیز موجود است.
 

این پژوهشگر تاریخ همچنین تصریح کرد: رویکرد جدید قوه قضائیه برای برپایی دادگاه منافقین با حضور خانواده های قربانی ترور، اقدامی مهم برای شناساندن چهره واقعی و جنایتکار سران و اعضای گروهک تروریستی منافقین است. هر چه افکار عمومی و نسل جوان با جنایت های این گروهک آشناتر شود بیشتر به خوی حیوانی و چهره پلید آنها پی خواهد برد.
 

 وی در پایان یادآور شد: گروهک تروریستی منافقین حتی به اعضای خود نیز رحم نمی کند، اگر فرد یا افرادی از این گروهک جدا می شد، آنها را ابتدا شکنجه و بعد به فجیع ترین شکل ممکن به قتل می رساند.

 

ارسال نظر: