X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 26 تیر 1403
تعداد بازدید خبر : 93
تاریخ ثبت : ﺳﻪشنبه, 26 تیر,1403 | 10:38 ق.ظ
تاریخ انتشار : ﺳﻪشنبه, 26 تیر,1403 | 10:22 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : چهارشنبه, 27 تیر,1403 | 08:27 ق.ظ

افشای استفاده رژیم صهیونیستی از سلاح‌های ممنوعه شیمیایی علیه مردم بی‌گناه غزه

  • افشای استفاده رژیم صهیونیستی از سلاح‌های ممنوعه شیمیایی علیه مردم بی‌گناه غزه
دفتر اطلاع رسانی غزه اعلام کرد: صدها تن طی دو روز گذشته حملات رژیم صهیونیستی بر اثر سوختگی های شدید ناشی از سلاح های ممنوعه این رژیم اشغالگر شهید و زخمی شدند.

به گزارش سایت ستاد حقوق بشر، دفتر اطلاع رسانی غزه اعلام کرد که صدها تن طی دو روز گذشته بر اثر سوختگی های شدید ناشی از سلاح های ممنوعه رژیم صهیونیستی، شهید و زخمی شدند.

این دفتر با صدور بیانیه ای اعلام کرد که طبق ارزیابی ها و گزارش های پزشکی، در طول ۴۸ ساعت گذشته نزدیک به ۳۲۰ شهید و زخمی دچار سوختگی های شدید ناشی از سلاح های ممنوعه بین المللی رژیم اشغالگر صهیونیستی شدند.

در ادامه این بیانیه آمده است: گزارش های پزشکی، استفاده رژیم اشغالگر از سلاح های حرارتی را که موجب سوختگی های درجه سه می شود، تایید می کند. رژیم صهیونیستی از موشک ها و بمب های حرارتی و سلاح های شیمیایی که اغلب تولید آمریکا هستند، استفاده می کند. این تسلیحات غیر متعارف بوده و به کارگیری آنها علیه انسان ها در سطح بین المللی ممنوع است.

این بیانیه می‌افزاید: این سلاح ها به گونه ای هستند که مواد شیمیایی به کار رفته در آنها روی پوست انسان تاثیر گذاشته و موجب خوردگی شیمیایی بافت های بدن شهدا و زخمی ها و درد شدید و آسیب های جسمی عمیق روی بدن افراد می شود که ظرف ۲۷ ساعت یا کمتر باعث سوختگی های شدید و کشنده می شود و تعداد زیادی از شهدا به همین شکل از دست رفتند.

دفتر اطلاع رسانی غزه، جنایات ضد بشری رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه غیرنظامیان، زنان و کودکان را محکوم کرد و از تمام کشورهای جهان خواست این جنایات فجیع در حق غیرنظامیان را محکوم کرده و رژیم اشغالگر را در دادگاه های بین المللی تحت تعقیب قضایی قرار داده و محاکمه کنند.آمریکا مسوول قانونی و حقوقی کامل کمک های تسلیحاتی به رژیم اشغالگر صهیونیستی و جنایات و کشتارهای انجام شده با سلاح های ممنوعه علیه غیرنظامیان و آوارگان فلسطینی است.

این دفتر در پایان از جامعه جهانی، تمامی نهادهای بین المللی و نیز تمام کشورهای جهان خواست در راستای متوقف کردن جنگ غزه و نسل کشی فلسطینی ها، رژیم اشغالگر را تحت فشار بگذارند.

ارسال نظر: