X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 13 شهریور 1403
تعداد بازدید خبر : 56
تاریخ ثبت : ﺳﻪشنبه, 13 شهریور,1403 | 01:24 ب.ظ
تاریخ انتشار : ﺳﻪشنبه, 13 شهریور,1403 | 12:07 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : شنبه, 17 شهریور,1403 | 03:39 ب.ظ

فرزند شهید ترور: منافقین باید پاسخگوی جنایت های خود باشند

  • فرزند شهید ترور: منافقین باید پاسخگوی جنایت های خود باشند

داریوش صفدری گفت: گروهک تروریستی منافقین باید بدانند جنایت های آنها بی پاسخ نمی‌ماند؛ آنها باید محاکمه شوند و پاسخگوی اعمال جنایتکارانه خود باشند. 
 

«داریوش صفدری»، فرزند شهید ترور «اسماعیل صفدری» که خردادماه ۱۳۶۱ در تهران به‌دست گروهک تروریستی منافقین به شهادت رسید، در گفت‌وگو با سایت ستاد حقوق بشر، در واکنش به ادعا‌های غرب درباره دفاع از حقوق بشر و مقابله با تروریسم، گفت: هر جا جنایتی علیه بشریت رخ می دهد، رد پایی از آمریکا و صهیونیست‌ها آنجا وجود دارد؛ بنابراین غربی ها حق ندارند در مورد حقوق بشر اظهار نظر کنند. 
 

صفدری همچنین به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه و فلسطین اشغالی اشاره کرد و گفت: رژیم اشغالگر اسرائیل، انواع و اقسام جنایت ها را علیه مردم بی دفاع غزه مرتکب شده است، اما می بینیم که آمریکا و کشورهای غربی همچنان حمایت های مالی، تسلیحاتی و سیاسی از این رژیم جنایتکار را ادامه می دهند. متاسفانه نهادهای حقوق بشری بین المللی نیز با وجود این همه جنایت به دلیل حمایت آمریکا و غرب از اسرائیل نمی توانند کاری از پیش ببرند.
 

وی با تاکید بر اینکه ایران بزرگترین قربانی تروریسم است، افزود: از اول انقلاب تاکنون از مقامات و مسئولین کشورمان گرفته تا مردم عادی مورد ترور قرار گرفته‌اند؛ تروریست ها به زنان و کودکان هم رحم نمی کنند، دهه ۶۰ چندین نفر از مسئولان عالیرتبه کشورمان را از دست دادیم. جنبه مضحک و تلخ قضیه این است که حامیان تروریست ها در ظاهر دم از حقوق بشر می زنند ولی از وحشی گری و جنایت های گروهک های تروریستی، همه جانبه دفاع می کنند.
 

فرزند شهید ترور در ادامه با اشاره به روند برگزاری دادگاه منافقین، عنوان کرد: گروهک تروریستی منافقین باید بدانند جنایت های آنها بی پاسخ نمی‌ماند؛ آنها باید محاکمه شوند و پاسخگوی اعمال جنایتکارانه خود باشند. 

 

ارسال نظر: