X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: شنبه 17 شهریور 1403
تعداد بازدید خبر : 35
تاریخ ثبت : شنبه, 17 شهریور,1403 | 02:10 ب.ظ
تاریخ انتشار : شنبه, 17 شهریور,1403 | 09:03 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : شنبه, 17 شهریور,1403 | 02:10 ب.ظ

شکنجه و آزار اسرای فلسطینی در زندان مجدو

  • شکنجه و آزار اسرای فلسطینی در زندان مجدو
روزنامه هاآرتص افشا کرد که تصاویری از شکنجه و تحقیر اسرای فلسطینی در زندان «مجدو» در فلسطین اشغالی به دست آورده است.

به گزارش سایت ستاد حقوق بشر، تصاویر جدیدی از آزار اسرای فلسطینی توسط نظامیان رژیم صهیونیستی در زندان های این رژیم اشغالگر منتشر شده که با واکنش شدید مقاومت و جنبش حماس مواجه شده است.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص، ویدئویی را از آزار و اذیت اسرای فلسطینی در زندان صهیونیستی «مجدو» توسط زندانبانان منتشر کرد که نشان می دهد زندانبانان صهیونیست به وسیله یک سگ به آزار و شکنجه اسرای فلسطینی می‌پردازند.

برخی از اسرای بازداشتی در زندان مجدو درباره اعمال شکنجه و آزارهای مکرر در این زندان افشا کردند که این اقدامات در زندان مذکور، کاملا معمول است و اسرا به طور مداوم از سوی زندانبانان صهیونیست مورد شکنجه جسمی و روحی قرار می‌گیرند.

جنبش حماس در بیانیه‌ای در واکنش به این اقدام غیرانسانی صهیونیست‌ها اعلام کرد که تحقیر اسرای فلسطینی در زندان مجدو توسط نیروهای اشغالگر و سرویس زندان نازی آنها بیانگر نفرت و سادیسم زندانبانان از فلسطینی‌ها است. آنچه در مجدو اتفاق افتاد بیانگر زشتی اقداماتی است که علیه اسرا انجام شده و توسط ایتامار بن گویر وزیر تروریست افراطی تأیید شده است.

این بیانیه می افزاید: این جنایات در چارچوب اقدامات وحشیانه رژیم اشغالگر علیه اسرای ما در زندان‌ها صورت می‌گیرد و ما از نهادهای بین‌المللی می‌خواهیم که اقدامات فوری برای تحت فشار قرار دادن کابینه رژیم اشغالگر و رهبر جنایتکار جنگی آن، نتانیاهو، انجام دهند تا این تخلفات متوقف شود.

پیش از این گزارش‌هایی از تجاوز جنسی سربازان اسرائیلی به اسرای زندان سده تیمن و اقدامات تجاوزکارانه رژیم اشغالگر علیه اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی منتشر شده بود.

ارسال نظر: