X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 27 شهریور 1403
تعداد بازدید خبر : 44
تاریخ ثبت : ﺳﻪشنبه, 27 شهریور,1403 | 04:24 ب.ظ
تاریخ انتشار : ﺳﻪشنبه, 27 شهریور,1403 | 09:30 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : ﺳﻪشنبه, 27 شهریور,1403 | 04:33 ب.ظ

حمید نوری: سوئدی ها به واسطه ادعاهای دروغین منافقین من را زندانی کردند

  • حمید نوری: سوئدی ها به واسطه ادعاهای دروغین منافقین من را زندانی کردند

حمید نوری با بیان اینکه سیستم قضایی سوئد به واسطه ادعاهای دروغین منافقین من را زندانی کرد و اتفاقات ناخوشایندی را برای من رقم زد، گفت: این نشان می‌دهد دادگاه‌های سوئد دروغین، سیاسی و ساختگی هستند.



 

به گزارش سایت ستاد حقوق بشر، حمید نوری، شهروند ایرانی آزادشده از زندان سوئد در حاشیه هجدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده جنایت‌های منافقین با بیان اینکه من به‌عنوان شاکی در این دادگاه شرکت کرده‌ام، گفت: دادگاه منافقین هرچند دیرهنگام تشکیل شد اما خرسندم که این دادگاه برگزار شده و در حال رسیدگی و بررسی است.

وی با تاکید بر اینکه آزادی از زندان سوئد و بازگشتم به ایران موید دروغین بودن اتهام‌ها و ادعا‌های منافقین است، افزود: پنج سال با شکایت اعضای سازمان جهنمی منافقین به عنوان مجرم در زندان‌های انفرادی سوئد بودم اما اکنون در کشور خود و در دادگاه‌ حضور دارم. 

نوری تصریح کرد: من در دادگاه سوئد اعلام کردم که این دادگاه فرمایشی، سفارشی، سیاسی و نمایشی است. آنها حاضر به پذیرش شهود من در دادگاه نبودند، اما از آن سازمان جهنمی ده‌ها نفر با عنوان شاکی و شاهد در دادگاه حضور داشتند. سوئدی‌ها حتی حاضر نشدند که شهود من از طریق ویدیو کنفرانس در جلسه‌های دادگاه حضور یابند و هیچ‌گونه همکاری در این زمینه با من نداشتند.

وی همچنین عنوان کرد: سیستم قضایی سوئد به واسطه ادعاهای دروغین منافقین من را زندانی کرد و  اتفاقات ناخوشایندی را برای من رقم زد. دادگاه‌های آنجا دروغین و ساختگی هستند. اگر جدی بود و حمید نوری یک جنایت‌کار بود، پس اکنون در ایران و تهران چه کار می‌کنم؟! 

 

ارسال نظر: