X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: چهارشنبه 14 آذر 1397
تعداد بازدید خبر : 36
تاریخ ثبت : چهارشنبه, 14 آذر,1397 | 01:21 ب.ظ
تاریخ انتشار : چهارشنبه, 14 آذر,1397 | 01:21 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : چهارشنبه, 14 آذر,1397 | 01:21 ب.ظ

برخی افرادی که در حمله تروریستی اهواز کاهلی کرده‌اند «توبیخ» و «برکنار» شدند

  •  برخی افرادی که در حمله تروریستی اهواز کاهلی کرده‌اند «توبیخ» و «برکنار» شدند
کولیوند

رئیس کمیسیون «امور داخلی کشور و شوراها» در مجلس با اشاره به پرونده «حمله تروریستی اهواز» گفت: در حال حاضر تعدادی از افرادی که در این جریان کاهلی کرده‌اند برکنار شده‌اند و یک تعداد هم به نوعی مورد توبیخ قرار گرفته‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، محمدجواد کولیوند با اشاره به نتایج بررسی کمیسیون‌های «امنیت ملی و سیاست خارجی» و «امور داخلی کشور و شورا‌ها» در مجلس پیرو موضوع «حمله تروریست اهواز» گفت: با توجه به مصوبه شورای امنیت ملی مبنی بر اینکه یک تیم واحدی این موضوع را بررسی کند در حال حاضر مجلس، نیرو‌های مسلح، وزارت کشور و همچنین دستگاه‌های ذیربط درگیر این موضوع هستند.


وی تاکید کرد: در حال حاضر تعدادی از افرادی که در این جریان کاهلی کرده‌اند برکنار شده‌اند و یک تعداد هم به نوعی مورد توبیخ قرار گرفته‌اند.


رئیس کمیسیون «امور داخلی کشور و شورا‌ها» تصریح کرد: درحال حاضر پیگیری‌های ما در این رابطه همچنان ادامه دارد البته زوایای کار تمام شده است اما جزئیات کوچکی باقی مانده که در گزارش نهایی تجمیع خواهد شد.


این نماینده مجلس بیان داشت: در رابطه با قرائت این گزارش در صحن علنی و یا جلسه غیر علنی هنوز تصمیم گیری نشده است و باید در این زمینه تصمیم گیری کرد.

31 شهریور امسال بود که تروریست‌های تکفیری در یک حمله کور تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز، 25 نفر از مردان و زنان و کودکان بی‌گناه را مظلومانه به شهادت رساندند. حمله‌ای که چند روز بعد با حمله موشکی و پهپادی نیروی هوافضای سپاه به مقر تروریست‌های تکفیری در شرق رود فرات و به هلاکت رساندن بیش از 40 نفر از سران این حمله تروریستی، به شکلی کوبنده پاسخ داده شد.

منبع: خبرگزاری میزان
برچسب ها:
ارسال نظر: