X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: شنبه 12 مهر 1399
تعداد بازدید خبر : 44
تاریخ ثبت : شنبه, 12 مهر,1399 | 03:41 ب.ظ
تاریخ انتشار : شنبه, 12 مهر,1399 | 03:32 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : شنبه, 12 مهر,1399 | 03:41 ب.ظ

افزایش قربانیان و مبتلایان کرونا در زندان‎های آمریکا

  • افزایش قربانیان و مبتلایان کرونا در زندان‎های آمریکا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، فاکس نیوز در گزارشی اعلام کرد اداره زندان‌های ایالت آلاباما می‎گوید که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در زندان‌های این ایالت به ۴۲۷ مورد رسیده است.

شیوع کرونا در زندان‌های این ایالت، کارکنان زندان‌ها را نیز به شدت تحت تاثیر قرار داده به طوری که اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که ۳۹۸ نفر از کارکنان زندان‌ها در این ایالت به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

اداره زندان‌های ویرجینیا نیز گزارش داده که تاکنون ۳۱ نفر از زندانیان در این ایالت بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.

تگزاس نیوز نیز گزارش داد : تاکنون دست کم ۱۶۲ نفر در زندان‌های ایالتی و فدرال این زندان بر اثر ابتلا به ویرس کرونا جان خود را از دست داده اند و این بالاترین رقم در میان تمامی ایالت‌های آمریکاست.

یک قاضی فدرال در تگزاس با صدور حکمی از مقام‎های زندان‌ها خواسته تا مواد ضد عفونی کننده در اختیار زندانی‌های سالمند و ناتوان قرار بگیرد.

زندان‌ها و خانه‌های سالمندان در آمریکا از اصلی‌ترین کانون‌های شبوع ویروس کرونا به شمار می‎روند و بر اساس اطلاعات منتشر شده تاکنون بیش از ۲۱۸ زندانی و کارکنان زندان‌ها به کرونا مبتلا شده و هزار و ۲۶۵ نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

برچسب ها:
ارسال نظر: