X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: چهارشنبه 26 دی 1397
تعداد بازدید خبر : 42
تاریخ ثبت : چهارشنبه, 26 دی,1397 | 11:53 ق.ظ
تاریخ انتشار : چهارشنبه, 26 دی,1397 | 11:53 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : چهارشنبه, 26 دی,1397 | 11:53 ق.ظ

شرکت ۵۰ مددجوی زندان رجایی شهر در آزمون‌های پایان ترم دانشگاه جامع علمی کاربردی

  • شرکت ۵۰ مددجوی زندان رجایی شهر در آزمون‌های پایان ترم دانشگاه جامع علمی کاربردی
شرکت مدد جویان زندان رجایی شهر در امتحانات پایان ترم

امتحانات پایان ترم دانشگاه جامع علمی کاریردی مرکز بعثت ۲ با حضور ۵۰ نفر از مددجویان زندان رجایی شهر در حال برگزاری می‌باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر به نقل روابط عمومی زندان رجایی شهر،امتحانات پایان ترم دانشگاه جامع علمی کاریردی مرکز بعثت ۲ با حضور ۵۰ نفر از مددجویان زندان رجایی شهر در حال برگزاری می‌باشد.

ضیایی سر پرست زندان با اشاره به خبر فوق گفت: پس از پایان نیمسال تحصیلی ۹۷-۹۸ آزمون پایان ترم در رشته حقوق با حضور ۵۰ نفر از مددجویان در حال برگزاری می‌باشد.

وی گفت: طبق تفاهم نامه همکاری با دانشگاه جامع علمی کاربردی، اساتید دروس مربوطه در طول ترم با حضور در زندان و برگزاری کلاس‌های درسی به آموزش مددجویان پرداخته اند.

ضیایی در ادامه آموزش را به عنوان حق اساسی و لازمه پیشرفت مددجویان دانست و افزود: آموزش از شاخصه‌های اصلی اصلاح وتربیت و نماد حرکت سالم در مسیر تکاملی زندانیان پس از آزادی می‌باشد.

سرپرست زندان رجایی شهر گفت: انسان‌های با سواد و توانمند به عنوان مهم‌ترین رکن در اجتماعی شدن و عملکرد مناسب در نهادینه کردن اخلاقیات در سطح کلان مطرح می‌باشند.

ضیایی در ادامه افزود: ارتکاب به بزه ریشه در نا آگاهی افراد دارد که آموزش بعنوان ابزاری اساسی برای آگاهی یافتن از اخلاقیات، هنجارها، تصمیمات و ایجاد توانایی‌های درونی، بردباری و برقراری تفاهم و مسلط کردن افراد بر سرنوشت خویش تلقی می‌گردد.

گفتنی است امتحانات پایان ترم دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز بعثت ۲ با حضور ۵۰ نفر مددجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی حقوق تا ششم بهمن ماه سالجاری در حال برگزاری می‌باشد.

برچسب ها:
ارسال نظر: