X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398
تعداد بازدید خبر : 239
تاریخ ثبت : چهارشنبه, 11 اردیبهشت,1398 | 05:37 ب.ظ
تاریخ انتشار : چهارشنبه, 11 اردیبهشت,1398 | 05:37 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : چهارشنبه, 11 اردیبهشت,1398 | 05:37 ب.ظ

دیدار فرمانده ناجا با فرمانده کل سپاه /حمایت همه جانبه سپاه پاسداران از نیروی انتظامی

  • دیدار فرمانده ناجا با فرمانده کل سپاه /حمایت همه جانبه سپاه پاسداران از نیروی انتظامی
دیدار فرمانده ناجا با فرمانده کل سپاه

فرمانده کل سپاه در دیدار با سردار سرتیپ حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی انتظامی امروز بحمدلله مجموعه‌ای انقلابی و مقتدر است که رشد کیفی آن را در انجام مأموریت‌های متعدد بوضوح می‌توان مشاهده کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر ، سردار "حسین اشتری"؛ فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از معاونان  با سرلشکر پاسدار "حسین سلامی"؛ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار کردند که در این دیدار فرمانده نیروی انتظامی گفت: بحمدالله امروز بین سپاه، بسیج و نیروی انتظامی هماهنگی و همکاری خوبی وجود دارد که حاصل آن عزت و اقتدار نظام است.

وی ادامه داد: یاوه گویی های استکبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار نسبت به سپاه علامت عجز و استیصال آن است و نشان می دهد که از سپاه ضربه خورده است.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه عنوان کرد: تمام نیروهای مسلح، نیروی انتظامی و مردم فهیم و شریف ایران خود را مدافع سپاه قدرتمند و مردمی کشور می دانند.

در این دیدار، سرلشکر پاسدار "حسین سلامی" با بیان اینکه نیروی انتظامی به عنوان یک سازمان پرمشغله و دارای مأموریت های پرحجم است، اظهار کرد: برقراری نظم، قانون و آرامش کشور در گرو تلاش های شبانه روزی کارکنان خدوم نیروی انتظامی است از این رو با وجود حجم مأموریت ها و تأثیرگذاری ناجا در زندگی و کار مردم، آنان نیز قدر زحمات پلیس خود را می دانند.

وی با تأکید بر اینکه شخصیت اجتماعی و حرفه ای پلیس، حضور معنی دار آن در صحنه های مأموریتی در یک کشور پهناور و تأمین امنیت عمومی در جای جای آن قابل تقدیر است، عنوان کرد: سطح اعتماد و رضایت مندی مردم نیز از پلیس افزایش یافته است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین تصریح کرد: رضایت کلی فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) برای شما افتخارآمیز است؛ سپاه پاسداران نیز همه جانبه حامی نیروی سرافراز انتظامی کشور است.

برچسب ها:
ارسال نظر: