X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: یکشنبه 15 اردیبهشت 1398
تعداد بازدید خبر : 43
تاریخ ثبت : یکشنبه, 15 اردیبهشت,1398 | 03:19 ب.ظ
تاریخ انتشار : یکشنبه, 15 اردیبهشت,1398 | 03:19 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : یکشنبه, 15 اردیبهشت,1398 | 03:19 ب.ظ

رئیس مجلس به ۴ کمیسیون برای حفظ اشتغال مورد تأکید رهبری مأموریت داد

  • رئیس مجلس به ۴ کمیسیون برای حفظ اشتغال مورد تأکید رهبری مأموریت داد
علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون های آموزش و تحقیقات ، اجتماعی، کشاورزی و صنایع و معدن ماموریت داد تا برای اجرای فرمایشات رهبری در زمینه حفظ اشتغال اقدام کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر ،  دکتر علی لاریجانی در نشست علنی امروز (یکشنبه 15 اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم، در این ضیافت الهی از خداوند متعال می خواهیم بهره وافر از رحمت خویش را نصیب ملت بزرگوار ایران کند.

بار اصلی تولید کشور بر دوش کارگران و کشاورزان است

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به هفته کارگر اظهار داشت: هفته کارگر را به همه کارگران عزیز و زحمتکش که امروز استوانه دفاع ملی اقتصادی در مقابل دشمنان فریبکار هستند، تبریک و تهنیت عرض می کنم. بار اصلی تولید کشور و استقلال اقتصادی کشور بر دوش کارگران و کشاورزان فداکار است و گسترش زمینه های تولید کشور مخصوصاً در کارگاه های خرد و متوسط از وظایف جدی امروز اقتصاد کشور است.

وی ضمن تبریک هفته معلم به معلمان و فرهنگیان بیان داشت: رهبری معظم انقلاب نکات مهمی در جلسه با کارگران عزیز و معلمان گرامی ایراد فرمودند که در زمینه حفظ اشتغال در کارگاه ها و رفع مشکلات تولید و همچنین صیانت از جایگاه و منزلت معلم و اجرای همه جانبه سند تحول آموزش و پرورش که بسیار پراهمیت و ثمربخش در شرایط فعلی کشور بود، تاکید داشتند.

 لاریجانی تاکید کرد: از کمیسیون آموزش و تحقیقات می خواهم بر روی موضوعاتی که ایشان بیان کردند و همگی جزو امور ضروری آموزش و پرورش کشور است، برنامه ریزی کنند، مخصوصاً تاکیدات ایشان در زمینه مهارت آموزی و توسعه آن در مدارس و بررسی جامع در موضوع کنکور و حل این موضوع و همچنین موضوع معوقات فرهنگیان عزیز مورد توجه کمیسیون قرار گیرد.

طبق گزارش خانه ملت، رئیس دستگاه قانونگذاری کشور افزود: از کمیسیون صنایع و معادن، کشاورزی و اجتماعی می خواهم در زمینه حفظ اشتغال کارگاه و توسعه اشتغال خرد و متوسط با کمک دستگاه های اجرایی و اتاق های اقتصادی، بررسی لازم را به عمل آورند.  

وی با اشاره به سالروز شهادت آیت الله استاد مطهری گفت: سالروز شهادت آیت الله استاد مطهری را گرامی می داریم، شخصیتی که واقعا معلم انقلاب بود، همه جانبه نگر، عمیق، آینده نگر، پرهیزگار و انقلابی بود که امام (ره) درباره ایشان کلماتی فرمودند که کمتر سابقه داشته است.

برچسب ها:
ارسال نظر: