X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 24 اردیبهشت 1398
تعداد بازدید خبر : 45
تاریخ ثبت : ﺳﻪشنبه, 24 اردیبهشت,1398 | 03:21 ب.ظ
تاریخ انتشار : ﺳﻪشنبه, 24 اردیبهشت,1398 | 03:21 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : ﺳﻪشنبه, 24 اردیبهشت,1398 | 03:21 ب.ظ

واکنش اسماعیلی به گمانه زنی‌ها نسبت به هویت عنصر نفوذی سرویس امنیتی انگلیس

  • واکنش اسماعیلی به گمانه زنی‌ها نسبت به هویت عنصر نفوذی سرویس امنیتی انگلیس
غلامحسین اسماعیلی

اسماعیلی در رابطه با صحت و سقم گمانه زنی‌هایی که نسبت به هویت عنصر نفوذی سرویس امنیتی انگلیس صورت گرفته است، گفت: تا زمانی که محکومیت قطعی صادر نشده است، اسم و مشخصات را اعلام نمی‌کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر ، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه ظهر امروز در حاشیه جلسه مسئولان عالی قضایی از محکومیت یکی از عناصر مهم نفوذ فرهنگی به دلیل همکاری با سرویس امنیتی انگلیس به ۱۰ سال حبس خبر داد و گفت:این فرد با گروه‌های مختلف به ویژه در زمینه هنر و تئاتر ارتباط گیری کرد تا در این راستا بتواند پروژه‌های نفوذ و شبیخون فرهنگی را عملیاتی کند.

اسماعیلی اظهار داشت: این فرد تحت رصد دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی ایران قرار گرفت و دستگیر شد و فرآیند رسیدگی به پرونده او در دادسرا و دادگاه انجام شد.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: در فرآیند رسیدگی به پرونده قضایی، این فرد اعترافات صریحی را در زمینه موضوعاتی از قبیل: نحوه جذب، همکاری با این شورای باصطلاح فرهنگی، تعالیمِ داده شده توسط سرویس امنیتی انگلیس به وی و همچنین ماموریت‌های ویژه فرهنگی‌اش انجام داد و اطلاعات خوبی را در زمینه سایر افراد جذب شده به این مجموعه در فرآیند دادرسی و تحقیقات ارائه و اقرار کرد و نهایتا به موجب حکم دادگاه، به تحمل ده سال حبس محکوم شد.

منبع: خبرگزاری میزان
برچسب ها:
ارسال نظر: