X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: چهارشنبه 01 مرداد 1399
تعداد بازدید خبر : 61
تاریخ ثبت : چهارشنبه, 01 مرداد,1399 | 06:37 ب.ظ
تاریخ انتشار : چهارشنبه, 01 مرداد,1399 | 06:37 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : چهارشنبه, 01 مرداد,1399 | 06:37 ب.ظ

انتقال جسد منصوری به ایران/ بررسی‌ها حاکی است که منصوری از مکان بلندی سقوط کرده است

  • انتقال جسد منصوری به ایران/ بررسی‌ها حاکی است که منصوری از مکان بلندی سقوط کرده است
جسد قاضی منصوری

شب گذشته جسد قاضی منصوری از رومانی به ایران منتقل شد.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، جسد قاضی غلامرضا منصوری پس از طی تشریفات قانونی و انتقال از کشور رومانی به ترکیه و سپس از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد کشور شد؛ که بلافاصله با دستور معاون دادستان تهران جهت تشخیص هویت به پزشکی قانونی منتقل شد.

در گزارش پزشکی قانونی آمده است: با معاینه دقیق جسد و تصویربرداری و اقدامات پزشکی و تشخیصی صورت پذیرفته مشخص شد اولاً بر اساس ظواهر، جسد متعلق به آقای غلامرضا منصوری می‌باشد ثانیاً بررسی‌ها حاکی است که از مکان بلندی سقوط کرده است چرا که شکستگی در سر و صورت و تنه (کتف راست و چپ و استخوان‌های صورت) با تصویر برداری دیده شد.

در ادامه نمونه‌های سم شناسی و آسیب شناسی اخذ شد و جهت احراز هویت علمی نمونه DNA از جسد گرفته شد تا با حضور اولیاء دم تطبیق نمایی شود. علت اصلی فوت پس از نتیجه آزمایش‌ها اعلام خواهد شد.

اعلام نتیجه کارشناسی جسد متهم منصوری به مقام قضایی

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با تأیید تحویل جسد متهم منصوری به پزشکی قانونی گفت: نتیجه کارشناسی و بررسی‌های پزشکی قانونی به مقام قضایی اعلام می‌شود.

طبق اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، عباس مسجدی افزود: جسد این متهم صبح امروز تحویل پزشکی قانونی شده است.

وی تصریح کرد: بررسی‌های تخصصی لازم و اقدامات مربوط به تشخیص هویت در این خصوص انجام شده است و نتیجه پس از حصول نتایج آزمایشات و تعیین علت فوت به مقام قضایی اعلام و اخبار رسمی در این زمینه از طریق مجاری رسمی اعلام خواهد شد.

اینترپل خواستار تحویل تصاویر دوربین های مداربسته

همچنین طبق گزارش نورنیوز،  پلیس رومانی گرچه همراه جسد منصوری 29 صفحه گزارش شرح ماجرا را ارسال کرده اما همچنان از تحویل تصاویر مربوط به دوربین‌های مداربسته هتل محل اقامت مقتول امتناع می‌کند که همین امر موجب تقویت شبهات طرح شده پیرامون این پرونده شده است.

پلیس اینترپل ایران بلافاصله از اینترپل رومانی درخواست بررسی و پیگیری ماجرا را کرده بود.

برچسب ها:
ارسال نظر: