X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: یکشنبه 31 تیر 1397
تعداد بازدید خبر : 75
تاریخ ثبت : یکشنبه, 31 تیر,1397 | 12:42 ب.ظ
تاریخ انتشار : یکشنبه, 31 تیر,1397 | 12:42 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : یکشنبه, 31 تیر,1397 | 12:42 ب.ظ

ملت ایران پای ارزش های انقلاب ایستاده است

  •  ملت ایران پای ارزش های انقلاب ایستاده است
سردار باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: انقلاب اسلامی، مردم محور است که با تلاش مردم شکل گرفت و با پیروی از امام راحل به پیروزی­ رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» در­ ­جلسه شورای هماهنگی اجرای سند راهبردی خدمت رسانی به رزمندگان و رونمایی از کارت رزمندگی­ که صبح امروز برگزار شد ، اظهار داشت : ملت ایران همچون روز اول پای­ انقلاب­ و ازش های ان ایستاده اند و امور آن را به پیش می برند و این روند ادامه خواهد داشت.

وی افزود : در نظام جمهوری اسلامی ایران جمهوریت در کنار اسلامیت رکن رکین و غیر قابل تفکیک است.

سرلشکر باقری ادامه داد: در حوادثی که در این سال ها رخ داده است ، اگر مردم نبودند و در کنار نظام اسلامی نمی ایستادند ؛ بسیاری­ از مسائل پیش نمی رفت.

رئیس ستاد­ کل نیروهای ­مسلح افزود : دفاع مقدس یک نمونه چشمگیر از این حوادث است که مردم وارد صحنه شدند و اگر این اتفاق نمی افتاد ، با توجه به کمک های کشورهای­ مختلف به دشمن ، این جنگ منجر به شکست­ ایران می شد.

وی افزود : در این جنگ سازماندهی و­ آموزش­ از خود مردم بود و بدنه نیروهای مسلح نیز از خود مردم شکل گرفت و ملت جانانه ایستادند و وارد نبرد شدند ، اقشار مختلف از کشورشان دفاع کردند و حالا­ باید قدر اینزحمات­ دانسته شود.

سرلشکر باقری اضافه کرد: باید به کسانی که از­ کیان مردم دفاع کردند بیش از پیش رسیدگی و شان و منزلت آنها رعایت شود.

وی افزود: نظام از طرف دشمنان درمعرض شدیدترین تهاجمات است و هر چند فعلاً در پیشانی­ تهاجمات ، ایجاد مشکلات اقتصادی برای کشور قرار دارد ولی باید همه جوامع را در نظر گرفت و هوشیار بود.

سرلشکر باقری­ خاطرنشان کرد : سال 94 سند جامعی­ تهیه شد و به تصویب هیئت وزیران رسید که ابعاد رسیدگی به رزمندگان قسمت کوچکی از آن و هدف اصلی­ آن ارتقاء شان و منزلت رزمندگان است و در این سند وظایف مهمی برعهده شورا گذاشته شده که سالی دو بار باید تشکیل جلسه دهد و موضوع های مختلف را در خصوص رزمندگان به پیش ببرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در بخشی از سخنان خود با اشاره به دشمنی های آمریکا علیه انقلاب اسلامی تصریح کرد: درست است که آمریکا در ظاهر حرفی از تهدید نظامی نمی‌زند اما اطلاعات متقن داریم که در همین یک سال و نیم اخیر، دولت جدید و ظالم این کشور تلاش داشت تا ارتش آمریکا را وادار به تهاجم نظامی کند اما فرماندهان ارتش جلوی آن را گرفته اند ، لذا باید برای هر اتفاقی آماده باشیم.

منبع: صدا و سیما

برچسب ها:
ارسال نظر: