X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: دوشنبه 10 آذر 1399
تعداد بازدید خبر : 154
تاریخ ثبت : دوشنبه, 10 آذر,1399 | 10:53 ق.ظ
تاریخ انتشار : دوشنبه, 10 آذر,1399 | 10:43 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : دوشنبه, 10 آذر,1399 | 10:54 ق.ظ

تصویب دو فوریت طرح اقدام راهبردی لغو تحریم‌ها برای پاسداری از خون شهید فخری‌زاده

  • تصویب دو فوریت طرح اقدام راهبردی لغو تحریم‌ها برای پاسداری از خون شهید فخری‌زاده

 طرح دوفوریتی اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها در جلسه عصر روز یکشنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به تصویب رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، کلیات طرح دوفوریتی «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها» در جلسهٔ فوق‌العاده امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی‌که بیش از ۵ ساعت به طول انجامید، تصویب شد.
سیدناصر موسوی لارگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در توییتی در این رابطه نوشت: تصویب دو فوریت طرح اقدام راهبردی برای ⁧‫لغو تحریم‌ها‬⁩ گام اول ⁧‫مجلس‬⁩ برای مقابله با اقدامات تروریستی و جاسوسی دشمنان است، اما آخرین هم نیست.
فاطمه محمدبیگی نماینده مجلس نیز در تازه‌ترین توئیت خود، نوشت: با رای قاطع مجلس دو فوریت طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها برای پاسداری از خون شهید محسن فخری زاده به تصویب رسید. این طرح در راستای واکنش به تروریسم دولتی و جهش و رشد صنعت هسته‌ای و توقف نظارت فراپروتکل الحاقی صورت گرفت.
ترور دانشمند هسته‌ای و دفاعی شهید فخری زاده فرصتی مهم در اختیار جمهوری اسلامی ایران قرار داد تا با واکنش قاطع، اشتباه راهبردی و خطرناک آمریکا و رژیم صهیونیستی را از اراده ایران تغییر دهد. آنچه بیش از هر چیز ضرورت دارد، احیای بازدارندگی در برابر تهدید نظامی و اقدامات خرابکارانه واشنگتن و تل‌آویو است.
 

ارسال نظر: